Usługi kulturalne i rekreacyjne

Definicja sektora
Do sektora zaliczane są przede wszystkim przedsiębiorstwa zajmujące się następującymi dziedzinami: dziedzictwem kulturowym; książkami i prasą; architekturą; sztukami performatywnymi; sztukami audiowizualnymi i mediami; reklamą.
Branża jest oznaczona kodem SK według klasyfikacji BPM6. Usługi kulturalne i rekreacyjne obejmują usługi audiowizualne i powiązane z nimi opłaty, takie jak: opłaty związane z produkcją filmów, programów radiowych i telewizyjnych, nagrań muzycznych. Zaliczane do tej kategorii są również usługi edukacyjne, medyczne oraz pozostałe usługi świadczone dla ludności.
Wartość eksportu branży z Polski [mln EUR]
Raporty
Powiązane treści
- Wszystko
- Centrum Wsparcia (45)
-
WydarzenieStoisko PAIH na targach Alles für den Gast 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży gastronomicznej oraz h…
ArtykułPIE: Czy Polska może stać się europejskim liderem branży gier?
W 2022 r. przychody polskiej branży gier wyniosły 1,29 mld EUR, a łączne przychody branży wzrosły w …
-
Oferta wsparcia
Cykliczne spotkania z ekspertami rynków zagranicznych
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Oferta wsparciaCykliczne spotkania dot. finansowania, narzędzi i rozwiązań z obszaru wspar…
Bezpłatne spotkania prowadzone przez ekspertów pracujących w instytucjach lub firmach wspierających …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.