Pakiet informacyjny: zyskaj niezbędne informacje rynkowe
Zdobądź wysokiej jakości materiał analityczny bazujący na wiedzy i doświadczeniu PAIH, który pomoże Ci w przygotowaniu procesu sprzedaży / procesu inwestycyjnego w Polsce i za granicą.
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Kategoria usług kulturalnych i rekreacyjnych jest trudna do zdefiniowania i w wielu przypadkach łączy się z innymi pokrewnymi dziedzinami. Głównymi partnerami Polski w tej branży pod kątem wartości wyeksportowanych usług są Niemcy, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone. W 2020 roku eksport branży stanowił 1,2% polskiego eksportu usług.
Do branży zaliczane są przede wszystkim przedsiębiorstwa zajmujące się następującymi dziedzinami: dziedzictwem kulturowym; książkami i prasą; architekturą; sztukami performatywnymi; sztukami audiowizualnymi i mediami; reklamą.
Branża jest oznaczona kodem SK według klasyfikacji BPM6. Usługi kulturalne i rekreacyjne obejmują usługi audiowizualne i powiązane z nimi opłaty, takie jak: opłaty związane z produkcją filmów, programów radiowych i telewizyjnych, nagrań muzycznych. Zaliczane do tej kategorii są również usługi edukacyjne, medyczne oraz pozostałe usługi świadczone dla ludności.
Spis treści
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.