Rynek e-commerce w Niemczech

Niemcy są dojrzałym rynkiem, którego specyfiką jest relatywnie niski poziom użycia social mediów. Podobnie jak większość krajów Europy zachodniej, osiągnęły już „sufit”
penetracji internetu – wzrost ilości użytkowników rok do roku oscyluje w okolicach 0,4% (2019 vs 2020).
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 miliardów euro. Według danych, obecnie 66 mln Niemców kupuje online, najczęściej wybierając przy tym elektronikę czy modę. Co więcej, odpowiadają oni za 15% całkowitej wartości zakupów transgranicznych.
W załączniku znajduje się szerszy opis rynku e-commerce w Niemczech. Zachęcamy do zapoznania się z nim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak sprawnie wykorzystać specyfikę danego rynku, zapoznaj się z naszymi dodatkowymi materiałami tutaj.
- Wszystko
- Aktualności (125)
- Wiedza (108)
- Kalendarz (658)
- Centrum Wsparcia (91)
-
Wydarzenie
III Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
PAIH zaprasza do udziału w III Polsko-Niemieckim Forum Gospodarczym.
WydarzeniePrivate Label & Convenience Food Innovation Show 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji i wystawie Private Label Convenience Food Innovation Show.
-
Artykuł
Dopisz się do katalogu promującego polski gaming za granicą
W najnowszej edycji e-book zostanie przygotowany również w języku japońskim
ArtykułLondyński East Bank szansą dla sektora budowlanego?
Decyzją władz Londynu dawny kompleks sportowy w Stratford przechodzi metamorfozę wartą 1,1 mld. £
-
Artykuł
Rynki Europy Zachodniej jako kierunek ekspansji polskich MŚP
Korzyści z wejścia na te rynki wynikają przede wszystkim z wysokiego poziomu rozwoju gospodarczego
ArtykułNowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
W Polsce działa kilkadziesiąt nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się zakładów prefabrykacji
-
Wydarzenie
III Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
PAIH zaprasza do udziału w III Polsko-Niemieckim Forum Gospodarczym.
WydarzeniePrivate Label & Convenience Food Innovation Show 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji i wystawie Private Label Convenience Food Innovation Show.
-
Oferta wsparcia
Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Oferta wsparciaHorizon4Poland
Dzięki udziałowi w wydarzeniu Horizon4Poland dowiesz się, który BPK najlepiej wesprze Twoje potrzeby…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.