Wyszukiwanie zaawansowane (69):
Treści powiązane dla:
Nowelizacja prawa dla branży e-commerce – Dyrektywa OmnibusWyniki
- Wszystko
- Aktualności (6)
- Wiedza (50)
- Kalendarz (9)
- Centrum Wsparcia (4)
-
Wydarzenie
Nowa ustawa o należytej staranności w łańcuchu dostaw
Współpracujesz z kontrahentami niemieckimi lub prowadzisz działalność gospodarczą w Niemczech? Weź u...
WydarzenieKonferencja „Cross border e-commerce”
W ramach cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” Wielkopolski Fundusz Rozwoju proponuje przeds...
ArtykułBezpieczni w sieci – sektor cyberbezpieczeństwa
Czym jest cyberbezpieczeństwo? Dlaczego jest takie ważne? Jak duży jest to rynek? Kto zajmuje się n...
ArtykułUE – Honduras: nowe regulacje dotyczące produktów drewnianych
1 września weszły w życie zapisy Dobrowolnej umowy o partnerstwie pomiędzy Unią Europejską a Republi...
WydarzenieOdkryj potencjał Francji – śniadanie biznesowe
Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) oraz Pracodawcy Pomorza mają zaszczyt zaprosić Państwa na ...
WydarzenieCross-border e-commerce: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia l...
W dniu 11 sierpnia 2022 roku o godz. 11.00 odbędzie się zorganizowane przez Izbę Gospodarki Elektron...
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je...
Oferta wsparciaObniżenie kosztów importu zaopatrzeniowego
Możesz ubiegać się o zawieszenie poboru ceł albo ustanowienie unijnych kontyngentów taryfowych (z ni...
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza...
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Artykuł
Obsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak...
WideoJak zacząć ekspansję? – pierwsze kroki
Webinar pn. "Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?"
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J...
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w...
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w ...
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł...
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor...
SzkolenieEksport własności intelektualnej – od czego zacząć?
Własność intelektualna i jej ochrona są ważnymi zagadnieniami. Każdy z nas codzienne ma kontakt z pr...
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.