Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…
04.11.2022
Konin

-
Gdzie?
Konin, Aleje 1 Maja 7a – CKiS Dom Kultury Oskard, sala multifunkcyjna
-
Kiedy?
17.11.2022 r., godz. 11.00-13.30
-
Rejestracja
Zarejestruj się teraz
Już 17 listopada obędzie się otwarte dla przedsiębiorców, instytucji otoczenia biznesu oraz samorządów spotkanie poświęcone transgranicznej sprzedaży online z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”. Myślisz o rozwoju lub zainicjowaniu handlu na międzynarodowych rynkach i szukasz eksperckiego wsparcia? Zapraszamy do Konina. Podczas konferencji nasi prelegenci powiedzą, jak w sposób optymalny wykorzystać e-commerce w budowie strategii ekspansji zagranicznej.
W programie m.in.:
- Bezpłatna oferta wsparcia ekspansji prezentowana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu – strategie wejścia na zagraniczne rynki, budowanie przewag biznesowych, praktyczne case study.
- Ekspansji zagranicznej zdecydowanie sprzyja e-commerce, stąd druga część spotkania poświęcona będzie kwestiom transgranicznego handlu online, czyli cross border e-commerce.
- Wiedzą o technikach skutecznej sprzedaży online na rynkach zagranicznych podzieli się Mateusz Grzywnowicz – Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketplace. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak eBay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace’ach. Wysłał polskie produkty już do ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach, przeprowadził setki audytów kont sprzedażowych.
- Będzie też też Dominika Kucińska – Education and Merchant Development Partner z najpopularniejszej w Polsce platformy zakupowej – Allegro, które po przejęciu czeskiego giganta e-commerce Grupy Mall otworzyło dostęp do 32 mln klientów w Czechach, Słowacji, Węgrzech oraz Słowenii i Chorwacji.
Jak wygląda rynek, na którym działasz?
Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.
Polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych. Zmieńmy to!
Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
PARTNERZY: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, Konińska Izba Gospodarcza
Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia poprzez stronę internetową lub na adres wydarzenie@wfr.org.pl.
O CYKLU KONFERENCJI „POROZMAWIAJMY O ZAGRANICZNYM BIZNESIE…”
Konferencje z serii „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” organizowane przez Wielkopolski Fundusz Rozwoju to cenione przez przedsiębiorców spotkania, podczas których omawiane są możliwości rozwoju firm, w tym na międzynarodowych rynkach. Tegoroczny cykl rozpoczął się na początku października w Pile, na trasie były też Leszno oraz Kalisz, teraz czas na Konin. Serdecznie zapraszamy 17 listopada!
- Wszystko
- Kalendarz (1658)
-
Artykuł
Spotkania B2B z importerami z Azji (9-10 września 2024)
Do udziału zgłosiło się prawie 100 polskich firm, spośród których wyselekcjonowano 71
WydarzenieHydrogen EXPO 2024
Wydarzenie sektora technologicznego dotyczące rozwoju łańcucha dostaw wodoru
ArtykułDywersyfikacja geograficzna polskiego eksportu
Polski eksport jest uzależniony od UE – aż 75 proc. naszych towarów trafia właśnie na te rynki
ArtykułPolski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
ArtykułNowa szansa dla młodych firm GreenTech. PARP ogłasza nabór
Celem działania jest wspieranie innowacyjnych startupów w zdobywaniu międzynarodowego doświadczenia
-
Wydarzenie
The Next Web Conference 2024
The Next Web Conference to wiodący europejski festiwal technologii.
WydarzenieARCHIDEX 2024
ARCHIDEX to wiodące wydarzenie biznesowe w branży architektonicznej w Azji.
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie startupy technologiczne, w szczególności z branż…
WydarzenieJak odnieść sukces w sektorze motoryzacyjnym w RPA
Sektor motoryzacyjny odgrywa kluczową rolę w gospodarce RPA. Branża odpowiada za 4,9% PKB i gwarantu…
WydarzenieStoisko PAIH na targach SusHi Tech Tokyo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach SusHi Tech Tokyo 2024. Wydarzenie o…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.