Określanie pochodzenia towarów oraz klasyfikacja towarów
16.01.2023
Online

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach zaprasza na szkolenie online: Określanie niepreferencyjnego i preferencyjnego pochodzenia towarów oraz klasyfikacja towarów w obrocie towarowym z zagranicą.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu reguł pochodzenia towarów. Tematyka szkolenia ma na celu przybliżyć i usystematyzować wiedzę dotyczącą ustalania niepreferencyjnego i preferencyjnego pochodzenia towarów oraz jego dokumentowania. Znajomość tych uregulowań jest niezbędna dla potrzeb prawidłowego określenia pochodzenia towarów.
Koszt udziału w szkoleniu online wynosi:
- dla firm członkowskich: 490 zł + 23%VAT
- dla firm niezrzeszonych: 530 zł + 23%VAT
Zgłoszenia przyjmowane są do 20.02.2022r.
Więcej informacji o wydarzeniu znajdziesz na stronie Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach (RIG)
- Tel.: +48 32 35 111 80
- E-mail: gabinet@rig.katowice.pl
- Wszystko
- Aktualności (956)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1787)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Bliski eksport – szansa dla mikroprzedsiębiorstw
Bliski eksport pozwala także na stopniowe zdobywanie doświadczenia w handlu międzynarodowym
ArtykułNarzędzia wsparcia przedsiębiorców oferowane przez UE i WTO
Systemowe wsparcie eksportu nie kończy się na Polsce – działa też za granicą
ArtykułCzy administracja publiczna wspiera polskich przedsiębiorców?
Poznaj narzędzia wspierające eksport i dowiedz się, gdzie szukać pomocy
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach DSEI 2025
Targi DSEI to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń branży obronnej na świecie
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – czerwiec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
The Next Web Conference 2024
Konferencja przyciągnęła uwagę globalnych gigantów i innowatorów
ArtykułKonkurencyjność polskich dóbr średniej i wysokiej techniki na rynku UE
127 mld EUR wyniósł w 2023 r. unijny import mid-tech i high-tech z Polski
ArtykułE-handel w maju. Sezonowy spadek, ale z prawie 7% wzrostem r/r
W maju 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,845 mld PLN.
ArtykułWyzwania polskiego eksportu
W 2022 roku jedynie 4,8% polskich firm sprzedawało swoje wyroby za granicę
-
Artykuł
Sztuka negocjacji: komunikacja międzykulturowa
Postępująca globalizacja sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej operują na międzynarodowych rynk…
ArtykułSektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
ArtykułUSA – charakterystyka rynku
Stany Zjednoczone to jeden z największych rynków świata. Aby móc swobodnie się po nim poruszać, prze…
ArtykułBrazylia – bariery wejścia
Brazylia jest historycznie protekcjonistycznym państwem, słabo włączonym w globalne łańcuchy wartośc…
ArtykułTransport w Ameryce Łacińskiej
Ze względu na znaczną powierzchnię większości państw latynoamerykańskich, transport (zarówno towarow…
-
Wydarzenie
Wymogi dla MŚP w zakresie zrównoważonego rozwoju
W programie webinarium m.in. źródła finansowania inwestycji przyjaznych środowisku
WydarzenieZaproszenie do udziału w spotkaniach B2B z importerami z Azji
KOWR zaprasza do udziału w spotkaniach B2B z importerami żywności z Filipin, Malezji i Uzbekistanu, …
WydarzenieKujawsko-pomorska misja wyjazdowa na targi GITEX EUROPE w Berlinie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. organizuje misję wyjazdową na międzynarodowe targi GITEX …
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Przeworsku
Przedsiębiorcy MŚP z Podkarpacia będą mieli okazję porozmawiać także z przedstawicielami ZBH PAIH – …
WydarzenieForum Unia Europejska-Kenia 2025
Forum ma na celu wzmocnienie więzi handlowych i gospodarczych między UE a Kenią
-
Artykuł
Nabór IV/2019: Indonezja, Korea Płd., Singapur
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór VI/2019: Japonia, Kanada, Norwegia
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikFinansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.