Łódzkie: rekrutacja na Międzynarodowe Targi Mody Fashionweare B2B w Łodzi
18.07.2025
Łódź
Województwo Łódzkie organizuje stoisko promocyjne podczas Targów Mody Fashionweare B2B, które odbędą się w Łodzi w dniach 20-21 sierpnia 2025 r.

Województwo Łódzkie zaprasza do udziału ośmiu przedstawicieli branży innowacyjne włókiennictwo i przemysł mody, którzy chcieliby ją promować podczas targów.
Targi Mody Fashionweare B2B to najważniejsze targi biznesowe dla branży mody w Polsce. Odbywają się dwa razy w roku, w kolebce przemysłu odzieżowego – Łodzi. Imprezę wyróżnia doskonała lokalizacja w centrum Polski, w nowoczesnym obiekcie targowym EXPO-ŁÓDŹ. Oferta odzieży damskiej, męskiej, akcesoriów i obuwia zaprezentowana jest na powierzchni wystawienniczej 2 tys. metrów. Targi stanowią platformę handlową łączącą marki odzieżowe z przedstawicielami handlu. Dla sklepów i butików to niepowtarzalna okazja do zamówienia kolekcji oraz poznania nadchodzących trendów na kolejne sezony.
W celu dokonania zgłoszenia należy wypełnić wszystkie pola formularza zgłoszeniowego.
Skany wypełnionych dokumentów podpisanych przez osobę/y upoważnione do reprezentacji zgodnie z KRS lub CEIDG Przedstawiciela Branży lub wypełnione i podpisane elektronicznie (certyfikowanym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym) przez osobę/y upoważnione do reprezentacji dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres biznes@lodzkie.pl do dnia 25 lipca 2025 r., godz. 16:00.
Przesłane zgłoszenie będzie podstawą rekrutacji zgodnie z Regulaminem rekrutacji.
Po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną Państwo powiadomieni o pozytywnym lub negatywnym wyniku drogą mailową.
Łódzkie dla Biznesu
- Tel.: +48 42 291 98 99
- E-mail: przedsiebiorczosc@lodzkie.pl
- Wszystko
- Aktualności (962)
- Kalendarz (1787)
-
Wydarzenie
Hybrydowa giełda kooperacyjna podczas GITEX Europe 2025
Ośrodek EEN przy PARP zaprasza do udziału w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej dla branży IT/ICT
ArtykułEra zmian w e-commerce wyzwaniem dla logistyki
Czas realizacji dostawy to przewaga konkurencyjna w e-commerce
ArtykułRynki nietradycyjne – szansa dla firm czy strata czasu?
Zbyt rzadko rozważany jest eksport na rynki afrykańskie czy latynoamerykańskie
ArtykułPolska silnie obecna na Foodex Japan 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
-
Artykuł
Polscy producenci owoców i warzyw
Ostatni dzień rejestracji na Fruits & Vegetables Gala 2023
ArtykułZamówienia publiczne w Ukrainie – praktyczny przewodnik
Publikacja Urzędu Zamówień Publicznych
ArtykułNowy system kontroli przewozów w Rumunii już w 2024 roku
Rumuńskie ministerstwo finansów przymierza się do stworzenia nowego systemu monitorowania towarów.
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
WydarzenieTajwańsko-polskie webinarium i spotkania b2b
Wydarzenie ma na celu rozwijanie współpracy między polskimi a tajwańskimi firmami z sektora elektron…
WydarzenieFinansowanie działalności gospodarczej przez BGK
Wideokonferencja poświęcona będzie możliwościom finansowania działalności gospodarczej za pośrednict…
WydarzenieWebinarium "Reforma unii celnej. Nowy Unijny Kodeks Celny – e-commerce…
Celem webinarium „Reformy Unii Celnej w zakresie e-commerce” jest omówienie kolejnych instytucji cel…
WydarzenieSzkolenie z cyklu „Invest in Warmia and Mazury”
Celem szkolenia jest poprawa wizerunku regionu jako atrakcyjnego miejsca dla inwestycji oraz zwiększ…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.