Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (404)
- Kalendarz (1521)
-
Artykuł
Polskie stoisko narodowe na targach METSTRADE 2024 – podsumowanie
Polscy producenci z branży jachtowej mocno zaznaczyli swoją obecność na wydarzeniu
WydarzenieWebinar dla sektora zielonych technologii – rynek japoński
16 stycznia 2025 w godzinach 08:30-10:00 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na webin…
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Gryficach
Wsparcie ekspansji zagranicznej zachodniopomorskich przedsiębiorstw
ArtykułPolskie start-upy: Potencjał i wyzwania ekspansji zagranicznej
Aż 91 proc. polskich start-upów planuje rozwój na rynkach zagranicznych
-
Artykuł
Bilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
ArtykułRecesja w Niemczech a polski eksport
Recesja w Niemczech znacząco nie wpłynęła na polski eksport do tego kraju
ArtykułPrzedsiębiorco, rozwijaj swoją firmę
Typowa wielkość inwestycji Funduszu w jeden projekt to od 3 do 20 mln euro
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – styczeń 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolska trzecim eksporterem drobiu na świecie
W roku 2022 Polska wyeksportowała 1,6 mln ton tego mięsa i podrobów drobiowych
-
Raport
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
-
Wydarzenie
Match4Industry
Uczestnicy będą mieli możliwość poznania m.in. innowacyjnych pomysłów oraz potencjału przemysłowego …
WydarzenieMisja gospodarcza do USA – CES 2025
Nabór na misję skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z woj. śląskiego
WydarzenieRe_Enter Japan
Re_Enter Japan to wydarzenie, na którym dowiesz się m.in. o możliwościach i szansach eksportowych na…
WydarzenieKonferencja biznesowa „Finanse dla biznesu”
Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z pełną ofertą pomocy finansowej pochodzącej ze środków…
WydarzenieMisja gospodarcza do Rumunii
W programie m.in. Polsko-Rumuńskie spotkania biznesowe i aranżowane spotkania B2B z potencjalnymi ko…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.