Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (527)
- Kalendarz (1805)
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-maju 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 13,0 mld PLN
ArtykułRozwój eksportu na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Polskie firmy szukają szans rozwoju w regionach bliższych geograficznie i kulturowo
WydarzeniePolskie stoisko na Pollutec 2025 w Lyonie
Stoisko PARP na wystawie promującej nowoczesne rozwiązania w zakresie ochrony środowiska
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach COSME Week Osaka 2025
Targi COSME Week Osaka to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej w Azji Wschodniej
-
Artykuł
Spadek importu surowców energetycznych do UE
Najbardziej zauważalne zmiany w imporcie gazu ziemnego
ArtykułThe Next Web Conference 2024
Konferencja przyciągnęła uwagę globalnych gigantów i innowatorów
ArtykułKonkurencyjność polskich dóbr średniej i wysokiej techniki na rynku UE
127 mld EUR wyniósł w 2023 r. unijny import mid-tech i high-tech z Polski
ArtykułE-handel w maju. Sezonowy spadek, ale z prawie 7% wzrostem r/r
W maju 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,845 mld PLN.
-
Artykuł
Sektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
ArtykułUSA – charakterystyka rynku
Stany Zjednoczone to jeden z największych rynków świata. Aby móc swobodnie się po nim poruszać, prze…
ArtykułBrazylia – bariery wejścia
Brazylia jest historycznie protekcjonistycznym państwem, słabo włączonym w globalne łańcuchy wartośc…
ArtykułTransport w Ameryce Łacińskiej
Ze względu na znaczną powierzchnię większości państw latynoamerykańskich, transport (zarówno towarow…
ArtykułGórnictwo w Chile
Górnictwo w Chile jest historycznie największym sektorem gospodarki i w ostatnich dziesięcioleciach …
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Cybersec Europe 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji Cybersec Europe, która odbędzie się 21-22 maja 2025 roku w Br…
WydarzenieNowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Nowoczesne budownictwo prefabrykowane – polska szansa eksportowa”, …
WydarzenieTurkeybuild Istanbul 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców do udziału w Turkeybuild Istanbul 2025, które odbędą się w dniach 16-1…
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży maszyn i urządzeń
Programy dotacyjne i wsparcie instytucjonalne rozwoju eksportu oraz ekspansji inwestycyjnej w polski…
WydarzenieSzanse eksportowe na Bałkanach dla firm z Podkarpacia
Praktyczne informacje na temat wymiany handlowej z krajami bałkańskimi – specyfika regionu i jego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.