Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (919)
- Wiedza (478)
- Kalendarz (1735)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Francja – rynek duży, zdywersyfikowany i wymagający, część 1/2
Zrób pierwszy krok w eksporcie do Francji
WideoPolskie maszyny i urządzenia – niezawodne w każdych warunkach
Polskie maszyny wyróżnia połączenie niezawodności z nowoczesnym podejściem do projektowania
ArtykułKrok milowy wielkiego projektu Hynfry w Mauretanii
Mauretański Kodeks Wodorowy jest jednym z najbardziej zaawansowanych aktów legislacyjnych na świecie
WideoPolskie rozwiązania dual-use: kreatywne, wizjonerskie, strategiczne
Polacy udowadniają, że hasło „Polak potrafi” to nie tylko slogan – obejrzyj wideo
ArtykułFrancja w polskim handlu – partner strategiczny i inwestor
Francja 3. partnerem Polski w eksporcie towarów
-
Artykuł
Zagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
WideoPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
ArtykułNiemiecka gospodarka w recesyjnym rytmie
Negatywnie na wzrost wpłynął również handel zagraniczny
-
Artykuł
Polska ekspansja gospodarcza nabiera nowego wymiaru
Nowe wyzwania i kierunki polskiego eksportu
ArtykułUmowy o wolnym handlu z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi
Przedsiębiorcy na umowach o wolnym handlu oszczędzają kilkaset tysięcy euro rocznie
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Chiny przyciągają uwagę inwestorów, eksporterów i przedsiębiorców z każdego zakątka globu
ArtykułBałkany- jak prowadzić biznes, inwestować i unikać pułapek, część 2/2
Relacje ponad wszystko „tu trzeba być”
ArtykułBałkany – szanse i pułapki dla polskich eksporterów, część 1/2
Bałkany w biznesowej perspektywie
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Translogistica 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Translogistica 2025, które odbędą się w dniach 14-16 października…
WydarzenieKierunek Norwegia – biznes nad Fiordami
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Kierunek Norwegia – biznes nad Fiordami”
WydarzenieKościan dla biznesu
PAIH wraz z Burmistrzem Miasta Kościana zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Kościan dla biznesu”
WydarzenieBrytyjski rynek bez tajemnic
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pt. „Brytyjski rynek bez tajemnic”
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.