Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (853)
- Wiedza (421)
- Kalendarz (1618)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na SuperZoo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza polskie firmy do udziału w targach SuperZoo 2025 …
WydarzenieStoisko PAIH na Vietnam Beautycare Plus – Vietbeauty Vietnam 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w targach Vietnam Beautycare Plus – Vi…
WydarzenieMisja inwestycyjna z Filipin w Polsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w misji gospodarczej z udziałem filipińskiej de…
WydarzenieZałożenie spółki i prowadzenie biznesu w Kazachstanie – aspekty praktyczne …
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 17 czerwc…
WydarzenieZrównoważona Gospodarka w Programie Horyzont Europa
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 24 czerwc…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – maj 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułLista miast najlepiej przygotowanych do transformacji „smart city”
Najnowszy ranking The 2025 Smart City Index ocenia 45 miast Europy
ArtykułEksport w zmiennym świecie. Polscy przedsiębiorcy szukają nowych ścieżek
Aż 45 proc. polskich eksporterów zadeklarowało, że aktywnie poszukuje nowych dostawców
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – maj 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułProgram promocji polskiego sektora lotniczo-kosmicznego na 2025 rok
POLSA organizuje stoiska narodowe i misje gospodarcze na kluczowych imprezach branżowych
-
Artykuł
Indie luzują import – jak zareagować strategicznie
Polski eksport do Indii rósł w ostatnich trzech latach szybciej niż średnia unijna
ArtykułEgipt przyciąga sektor usług IT i BPO
Egipt zyskuje na znaczeniu jako alternatywa dla Azji w usługach cyfrowych
ArtykułStrategiczne położenie, rosnące PKB – dlaczego warto wejść na rynek Panamy
Rząd Panamy jest zainteresowany udziałem firm zagranicznych w gospodarce
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
ArtykułPsychologia handlu – strategie relacyjne a transakcyjne w eksporcie
Dostosowanie stylu sprzedaży do kultury w negocjacjach wymaga świadomej korekty podejścia
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na SuperZoo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza polskie firmy do udziału w targach SuperZoo 2025 …
WydarzenieStoisko PAIH na Vietnam Beautycare Plus – Vietbeauty Vietnam 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w targach Vietnam Beautycare Plus – Vi…
WydarzenieMisja inwestycyjna z Filipin w Polsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w misji gospodarczej z udziałem filipińskiej de…
WydarzenieZałożenie spółki i prowadzenie biznesu w Kazachstanie – aspekty praktyczne …
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 17 czerwc…
WydarzenieZrównoważona Gospodarka w Programie Horyzont Europa
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 24 czerwc…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
InstytucjaKorporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.