Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (897)
- Wiedza (463)
- Kalendarz (1708)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polska na progu rewolucji półprzewodnikowej
Wg Raportu „Półprzewodniki 2025”, oprac. przez zespół portalu Tek.info.pl pod patronatem PAIH
ArtykułArgentyna po reformach: gospodarka, handel i perspektywiczne sektory
Rynek argentyński stwarza coraz więcej możliwości współpracy handlowej i inwestycyjnej
ArtykułKultura Biznesu w Portugalii
Portugalia jest krajem o bogatej historii, różnorodnej kulturze i unikalnych tradycjach
-
Artykuł
Trzy miesiące Pawilonu Polski na Expo 2025 Osaka, Kansai
Od dnia otwarcia Pawilon Polski odwiedziło już ponad 500 tys. osób
ArtykułHandel zagraniczny w sektorze rolno-spożywczym utrzymuje dobrą passę
W okresie styczeń-maj 2025 r. wartość eksportu osiągnęła 23,5 mld EUR
ArtykułPartnerstwo i potencjał: wnioski po wizycie mediów z Indonezji
Członkowie indonezyjskiej delegacji dostrzegli ogromny potencjał do rozwoju współpracy
ArtykułPolska na światowej mapie poligrafii – eksport rośnie
W 2024 r. Polska była 6. globalnym eksporterem wyrobów poligraficznych
ArtykułOman stawia na wolne strefy ekonomiczne
Kraj promuje swoje terytoria inwestycyjne jako nowoczesne i przyjazne zagranicznym inwestorom
-
Artykuł
Amerykańska wojna celna – potencjalne skutki dla Polski
Praktycznie każda branża odczuje konsekwencje
ArtykułOd stereotypów do strategii – co naprawdę oferuje Kolumbia?
Gospodarka kraju jest oparta na mocnych podstawach makroekonomicznych i silnych instytucjach
ArtykułKultura biznesu w Grecji
Grecka kultura biznesu łączy w sobie elementy otwartości z dużym przywiązaniem do relacji osobistych
ArtykułPotencjalne kary dla przewoźników podczas kontroli granicznych
Działaj zgodnie z przepisami – to się opłaca
-
Wydarzenie
Wtorki z Eksportem – „Eksportowe Origami, czyli skuteczny biznes z japoński…
PAIH zaprasza na webinarium pn. „Eksportowe Origami, czyli skuteczny biznes z japońskimi partnerami”
WydarzenieMisja gospodarcza do Senegalu
PAIH oraz Krajowa Izba Gospodarcza zapraszają do uczestnictwa w misji gospodarczej do Senegalu.
WydarzenieBiznes w Kenii: możliwości, które warto znać – spotkanie informacyjne dla M…
PAIH zaprasza na spotkanie informacyjne pt. „Biznes w Kenii: możliwości, które warto znać”.
WydarzeniePolsko-Saudyjskie Forum Przemysłowo-Inwestycyjne 2025
PAIH zaprasza do udziału w Polsko-Saudyjskim Forum Przemysłowo-Inwestycyjnym.
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.