Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (834)
- Wiedza (404)
- Kalendarz (1519)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach SEMICON Taiwan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SEMICON Taiwan 2025, które odbędą się w dniach 10-12 września br….
WydarzenieZjednoczone Emiraty Arabskie – biznesowa brama na rynki Bliskiego Wschodu
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza na seminarium „ZEA – biznesowa brama na rynki Bli…
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
WydarzenieStoisko PAIH na Viva Technology 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Viva Technology 2025, które odbędą się w dniach 11-14 czerwca br….
-
Artykuł
Polskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułMisja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
ArtykułPawilon Polski na Expo 2025 otwarty
Przestrzeń, gdzie dziedzictwo kulturowe inspiruje przyszłość
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lutym 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 5,0 mld PLN
-
Artykuł
Albania stawia na rozwój
W ślad za stabilizacją finansów publicznych idą ambitne reformy i inwestycje
ArtykułUzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
ArtykułWyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Viva Technology 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Viva Technology 2025, które odbędą się w dniach 11-14 czerwca br….
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Pruszczu Gdańskim
Zaproszenie na spotkanie dla przedsiębiorców z branży elektronicznej, stalowej i opakowań, które odb…
WydarzenieŁódzkie na VIETNAM ICTCOMM 2025
Województwo Łódzkie zaprasza regionalnych przedsiębiorców sektora informatyki i telekomunikacji na m…
WydarzeniePolsko-Szwedzka Konferencja Cyberbezpieczeństwa 2025
ZBH PAIH w Sztokholmie zaprasza do udziału w Polsko–Szwedzkiej Konferencji Cyberbezpieczeństwa, któr…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Cieszanowie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Burmistrzem Miasta i Gminy Cieszanów zapraszają przedsiębi…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
InstytucjaKorporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE)
Od ponad 30 lat wspieramy eksporterów jako oficjalna, polska agencją ubezpieczeń kredytów eksportowy…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.