Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1808)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
EU-Japan Green Transition Platform okazją dla polskich firm
EU-Japan Green Transition Platform okazją dla firm z sektora zielonych technologii
ArtykułRynek kosmetyczny w Chile – szanse dla polskich przedsiębiorców, część 1/2
Strategia marketingowa i pozycjonowanie produktów kosmetycznych
ArtykułPolskie firmy „płyną z prądem” w Maroku
Organizatorem targów była marokańska Federacja Elektryki, Elektroniki i Energii Odnawialnej
ArtykułTurcja wprowadza nową barierę importową
Nowe tureckie przepisy od 2026 r. ograniczą eksport produktów zwierzęcych
ArtykułEuropa hamuje – Polska przyspiesza
Wzrasta potencjał eksportowy usług transportowych i logistycznych
-
Artykuł
Poszukiwani producenci wyrobów medycznych (OEM)
Niemieckie MŚP poszukuje międzynarodowych partnerów do produkcji kontraktowej
ArtykułMastercard wzmacnia obecność w Polsce
Nowe centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku
ArtykułNiemiecki eksport w październiku wspiera polski handel z zachodnim sąsiadem
Polski eksport do Niemiec wciąż rośnie
ArtykułPolska na targach Photonix Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja wydarzenia zgromadziła ponad 1 tys. wystawców i blisko 50 tys. odwiedzających
ArtykułDuży projekt paliwowy na lotnisku w Rijadzie otwarty dla zagranicznych firm
Królestwo Arabii Saudyjskiej ogłosiło przetarg na rozwój infrastruktury paliwowej
-
Artykuł
Azja Południowo-Wschodnia w poszukiwaniu nowych dostawców broni
Dywersyfikacja dostaw broni w ASEAN otwiera nowe możliwości dla Polski
ArtykułSerbia – rynek perspektywiczny, ale wymagający, część 1/2
Co musi wiedzieć inwestor o Serbii
ArtykułPolska branża kosmetyczna liderem wzrostu w UE
Rekordowy eksport i rosnąca rola w europejskim łańcuchu wartości
ArtykułLiberalizacja gospodarki Uzbekistanu w perspektywie przystąpienia do WTO
Uzbekistan staje się dziś jednym z najbardziej perspektywicznych rynków Azji Centralnej
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe z PAIH – Podsumowanie roku 2025 w RBH Kraków
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na spotkanie podsumowujące działania RBH Kraków w…
WydarzeniePoszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych – ABC eksportu
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji zaprasza na szkolenie pt. „Poszukiwanie…
WydarzenieMotoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają europej…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Motoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają…
WydarzenieStoisko PAIH na Wind Europe 2026
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w stoisku PAIH podczas targów WindEuro…
-
Oferta wsparcia
Regionalne Biura Handlowe
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie polskich firm na wsparcie w ekspansji międzynarodowej Polska…
InstytucjaMinisterstwo Rozwoju i Technologii (MRiT)
Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) jest urzędem administracji rządowej zapewniającym obsługę …
InstytucjaPolska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.