Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Kalendarz (1808)
-
Wydarzenie
Spotkanie dla przedsiębiorców w Pruszczu Gdańskim
Zaproszenie na spotkanie dla przedsiębiorców z branży elektronicznej, stalowej i opakowań, które odb…
WydarzenieŁódzkie na VIETNAM ICTCOMM 2025
Województwo Łódzkie zaprasza regionalnych przedsiębiorców sektora informatyki i telekomunikacji na m…
ArtykułNapięcia handlowe zagrożeniem dla globalnego wzrostu gospodarczego
Dwa możliwe scenariusze dla przyszłości światowej gospodarki – eskalacja napięć vs. reformy
WydarzeniePolsko-Szwedzka Konferencja Cyberbezpieczeństwa 2025
ZBH PAIH w Sztokholmie zaprasza do udziału w Polsko–Szwedzkiej Konferencji Cyberbezpieczeństwa, któr…
ArtykułSektor usług i budownictwa w Kirgistanie – dwie lokomotywy wzrostu
Prognozy na 2025 rok wskazują na wzrost o ok. 10 proc. w usługach i 15 proc. w budownictwie
-
Artykuł
Naturalne, innowacyjne i w dobrej cenie – polskie kosmetyki
Polska jest 6. krajem Europy pod względem wartości rynku kosmetyków
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – grudzień 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem PFR „Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – grudzień 2023 …
ArtykułObroty handlu zagranicznego (styczeń-październik 2023)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń – październik 2023 roku wyniosły w cenach bie…
ArtykułEkspansja na Wschód
Polskie inwestycje zagraniczne rosną, jednak nie wykorzystujemy w pełni naszych możliwości
-
Wydarzenie
Polsko-Tunezyjskie Forum Biznesu
Forum będzie okazją dla polskich firm do nawiązania bezpośrednich relacji z przedsiębiorcami z Tunez…
WydarzenieLubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
WydarzenieWebinarium – eksport rolno–spożywczy do Arabii Saudyjskiej
W czasie webinarium m.in. o potencjale rynku saudyjskiego dla polskiego eksportu żywności, trendach,…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.