Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (871)
- Wiedza (441)
- Kalendarz (1657)
-
Wydarzenie
Polskie stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025
PAIH organizuje stoisko narodowe na targach High Point Spring Edition 2025 w ramach projektu pn. „Um…
WydarzenieSektor motoryzacyjny w Brazylii
Jak wygląda rynek samochodowy w Brazylii oraz szanse i wyzwania dla przedsiębiorców
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułHiszpańska gospodarka i jej znaczenie dla polskich eksporterów
Hiszpański rynek odgrywa coraz ważniejszą rolę dla polskich przedsiębiorców
WydarzenieEksport żywności do Kanady – targi SIAL Canada 2025
Uczestnicząc w webinarium będzie można poszerzyć swoją wiedzę i dowiedzieć się, jak skutecznie zaist…
-
Artykuł
Spedycje cyfrowe to przyszłość branży TSL
Digitalizacja w branży transportowej to nie kwestia wygody, ale przetrwania na wymagającym rynku
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuri Analiz PFR
ArtykułDynamiczny rozwój ukraińskiego biznesu w Polsce
W 2023 r. powstało około 28,6 tys. JDG prowadzonych przez obywateli Ukrainy
ArtykułNowa era biznesu: ESG w Polsce
46 proc. firm zadeklarowało opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju
-
Artykuł
Analiza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
-
Wydarzenie
Webinarium KIG: "PANAMA – brama dla biznesu"
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jak wielką rolę odgrywa Panama, niewielki kraj, jako brama d…
WydarzenieWebinarium KIG: Salwador – nowy kierunek dla biznesu
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jakie możliwości biznesowe oferuje rynek Salwadoru, w tym pr…
WydarzenieLubelskie na wydarzeniu targowo-wystawienniczym INTERZUM 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w TINTERZUM 2025, Kolonia…
WydarzenieLubelska misja gospodarcza do Amsterdamu
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w misji gospodarczej połą…
WydarzenieŁódzkie na targach branży kosmetycznej COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2025
COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA to najbardziej wpływowe globalne wydarzenie poświęcone wszystkim aspekto…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.