Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
-
Artykuł
Polityka Promocji Gospodarczej Polski
Trade.gov.pl wprowadzi nowe narzędzia wspierające rozwój kompetencji e-eksportowych polskich firm
WydarzenieBeauty Expo 2025
Na stoisku PAIH polscy przedsiębiorcy będą mogli skorzystać ze wsparcia ekspertów ZBH
WydarzenieBranża retail w Portugalii – specyfika oraz szanse dla polskich eksporterów
Webinarium PAIH przybliży temat możliwości i szans eksportowych dla polskich przedsiębiorców w kanal…
WydarzenieRynek sprzętu medycznego w Brazylii
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. w jaki sposób można wejść na rynek i eksportować sprzęt med…
WydarzenieWebinarium „Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany”
„Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany” to pierwsze z cyklu szkoleń na temat udziału sektora prywatneg…
-
Artykuł
Polska wobec wyzwań sztucznej inteligencji
Analiza prezentuje stopień przygotowania Polski na technologiczny szok związany z SI
ArtykułPolska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
ArtykułNadwyżka BIZ w krajach rozwijających się
Napływ BIZ typu greenfield w przemyśle do państw rozwijającej się Azji wzrósł ponad 6-krotnie
ArtykułSztuczna inteligencja: kto zyskuje, a kto traci?
Aż 60 proc. miejsc pracy w krajach rozwiniętych jest wystawionych na wpływ SI
ArtykułWzrost produkcji nart i snowboardów w UE
Według danych Eurostat w 2022 r. kraje UE wyprodukowały 4,8 mln par nart i snowboardów
-
Artykuł
Przygotuj się na pierwszy krok
Wiele osób chętnie doradzi Ci, od czego zacząć i co zrobić na początku. W tym materiale znajdziesz o…
ArtykułKanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s…
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych…
ArtykułSukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon…
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
-
Wydarzenie
Digital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
Celem organizatorów jest pomoc przedsiębiorcom w rozwijaniu swoich firm dzięki nowoczesnym technolog…
WydarzenieINTARG 2025
INTARG to targi mające wieloletnią tradycję i międzynarodowy prestiż, przyciągające przedstawicieli …
WydarzenieICT Week 2025 Poland
ICT WEEK 2025 będzie spotkaniem przedstawicieli szeroko rozumianego sektora ICT ze wszystkich krajów…
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Mielcu
W programie m.in. możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców oraz konsultacje z przedstawicie…
WydarzenieStoisko narodowe na targach ENEX 2025 w Tokio
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje stoisko narodowe podczas targów ENEX w Japonii….
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.