Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (869)
- Wiedza (439)
- Kalendarz (1654)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Dublin Tech Summit 2025
PAIH zaprasza do udziału w Dublin Tech Summit, które odbędą się w dniach 28-29 maja 2025 r. w Dublin…
WydarzenieStoisko PAIH na Automotive Hungary 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Automotive Hungary, które odbędą się w dniach 13-16 maja 2025 r. …
WydarzenieMisja wyjazdowa na targi GITEX Europe w charakterze zwiedzającego
TARR S.A. zaprasza do aplikowania o udział w misji wyjazdowej w charakterze ZWIEDZAJĄCEGO na targi G…
WydarzenieRegulacje FDA dla producentów żywności
PAIH zaprasza na webinarium dot. regulacji FDA dla producentów żywności, które odbędzie się w dniu 1…
WydarzenieMisja gospodarcza do Meksyku
PAIH zaprasza do wzięcia udziału w misji gospodarczej do Meksyku, która odbędzie się w dniach 6-10 p…
-
Artykuł
Uruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
ArtykułJak transformacja energetyczna kształtuje popyt na lit?
Do 2050 r. zapotrzebowanie na lit może wzrosnąć nawet 10-krotnie.
ArtykułAmerykański Boeing kontynuuje inwestycje w Polsce
Amerykańska firma wpisuje się w strategię zaawansowanych technologicznie BIZ w PL
ArtykułAmerykańska firma kontynuuje inwestycje w Skawinie
Kolejny przykład BIZ w Polsce zaawansowanych technologii
-
Artykuł
Sektor e-commerce w Chorwacji
Sektor e-commerce w Chorwacji zaczął dynamicznie rozwijać się w okresie pandemii Covid-19. Poznanie …
ArtykułSztuka negocjacji: komunikacja międzykulturowa
Postępująca globalizacja sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej operują na międzynarodowych rynk…
ArtykułSektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
ArtykułUSA – charakterystyka rynku
Stany Zjednoczone to jeden z największych rynków świata. Aby móc swobodnie się po nim poruszać, prze…
ArtykułBrazylia – bariery wejścia
Brazylia jest historycznie protekcjonistycznym państwem, słabo włączonym w globalne łańcuchy wartośc…
-
Wydarzenie
Webinarium PAIH – Branża kosmetyczna w Wielkiej Brytanii
Trendy, regulacje i szanse dla polskich firm kosmetycznych na rynku UK
WydarzeniePolskie stoisko na Japan IT Week Spring 2025 w Tokio
PARP organizuje stoisko narodowe podczas największych na świecie targów IT
WydarzeniePolsko-Saudyjskie webinaria biznesowe
Polsko-Saudyjskie webinaria biznesowe ułatwią zapoznanie się z możliwościami współpracy z saudyjskim…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Nowej Soli
Podczas wydarzenia w Nowej Soli omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne in…
WydarzenieCzy Twoja firma jest gotowa na ESG
Jak spełnić wymogi raportowania oraz obrać właściwy kierunek w stronę zrównoważonego rozwoju
-
Instytucja
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli (OIGPM)
Zadaniem OIGPM jest pomoc w organizacji środków dla podmiotów stowarzyszonych na ekspansję gospodarc…
Oferta wsparciaEnterprise Europe Network – działalność informacyjno-szkoleniowa
Enterprise Europe Network to największa europejska sieć ośrodków i instytucji, które wspierają rozwó…
Oferta wsparciaAkademia PARP
Baza bezpłatnych kursów e-learningowych z takich zagadnień jak prawo, finanse, marketing, zarządzani…
Oferta wsparciaWsparcie w poszukiwaniu zagranicznych partnerów biznesowych
Giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze i baza ofert współpracy – dzięki tym bezpłatnym usługom ofero…
Oferta wsparciaPolsko-norweska współpraca bilateralna
Nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i Norwegii z branż zielonych i niebieskich …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.