Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (888)
- Wiedza (453)
- Kalendarz (1693)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polska na światowej mapie poligrafii – eksport rośnie
W 2024 r. Polska była 6. globalnym eksporterem wyrobów poligraficznych
WydarzenieKonferencja „Otwarci na kraje DACHL”
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza na konferencję pn. „Otwarci na kraje …
Wydarzenie12 edycja konferencji „Otwarci na Skandynawię”
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza do udziału w konferencji „Otwarci na …
WydarzenieMisja gospodarcza i udział w targach FOOD WEEK KOREA 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza do udziału w misji gospodarczej
ArtykułOman stawia na wolne strefy ekonomiczne
Kraj promuje swoje terytoria inwestycyjne jako nowoczesne i przyjazne zagranicznym inwestorom
-
Raport
Nowy raport dla sektora wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa
PAIH zaprasza do lektury raportu branżowego
ArtykułWęgierski rynek z ograniczeniami marż
Wprowadzenie regulacji to reakcja na wzrost cen podstawowych dóbr konsumpcyjnych
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski sektor IT/ICT
Dołącz do promocji polskich firm na świecie – weź udział w 4. edycji e-booka PARP
ArtykułPolskie produkty roślinne w eksporcie 2024 poza UE
Wzrost eksportu polskich produktów roślinnych na rynkach pozaunijnych
-
Artykuł
Polski cross-border e-commerce w czasie wojny celnej 2025
Polskie firmy prowadzące działalność cross-border e-commerce dywersyfikują rynki
ArtykułJaponia – rynek wymagający, ale gotowy na polskie innowacje budowlane
Zdobycie zlecenia w Japonii otwiera drzwi do innych rynków o podobnym profilu regulacyjnym
ArtykułPolska branża meblarska w 2024 roku – eksport, wyzwania i nowe perspektywy
Polska pozostaje 3. największym eksporterem mebli w Europie i 6. na świecie
ArtykułKultura biznesu w Szwajcarii
Szwajcaria to kraj, który odznacza się unikalną kulturą biznesu
ArtykułPolska i Maroko umacniają partnerstwo biznesowe
W 2023 roku wartość polskiego eksportu do Maroka wyniosła 865 mln euro
-
Wydarzenie
Misja biznesowa na Africa Tech Festival 2025
PAIH planuje misję biznesową polskich firm na targi Africa Tech Festival
WydarzenieStoisko PAIH na targach Food & Hospitality Malaysia 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w targach Food & Hospitality Malaysia …
WydarzenieStoisko PAIH na targach Money20/20 Global 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach Money20/20 Global.
WydarzenieWsparcie ekspansji na rynki zagraniczne
PAIH zaprasza na webinarium pn. „Wsparcie ekspansji na rynki zagraniczne”.
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na konferencję Web Summit 2025 w Lizbonie
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z branży IT i telekomunikacyjnej z regionu do udziału w…
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.