10. edycja InfoWeek Grupy PFR
18.11.2024
online
Polski Fundusz Rozwoju zaprasza na jubileuszową 10. edycję PFR Info Week, która odbędzie się w dniach 25-29 listopada w godzinach 12:00-13:00. Jest to cykl bezpłatnych spotkań online z ekspertami, którzy dostarczają przedsiębiorcom najnowszej wiedzy o ofercie instytucji z Grupy PFR

Poprzednie edycje zgromadziły ponad 6 tysięcy uczestników i 75 ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą m.in. w obszarze rozwoju biznesu, cyfryzacji czy ekspansji zagranicznej.
Tematyka 10. edycji
Tegoroczny program obejmuje spotkania poświęcone aktualnym wyzwaniom i trendom w biznesie, w tym:
- ESG – strategie zrównoważonego rozwoju i sposoby mierzenia śladu węglowego,
- cyfryzacji – dostępne narzędzia i programy wspierające transformację cyfrową, takie jak Cyfrowa Wyprawka,
- ekspansji zagranicznej – jak skutecznie rozwijać firmę na rynkach międzynarodowych,
- dotacjom – możliwości finansowania innowacji i technologii.
Ekspertami będą przedstawiciele instytucji, takich jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Fundusz Rozwoju, Bank Gospodarstwa Krajowego i Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Dzięki udziałowi w PFR Info Week przedsiębiorcy mogą zdobyć:
- wiedzę o możliwościach inwestycyjnych wspierających rozwój firmy,
- praktyczne narzędzia dla cyfryzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji,
- wskazówki dotyczące wdrożenia strategii ESG, które poprawiają konkurencyjność na rynku.
Spotkania są bezpłatne i odbywają się online. Rejestracja odbywa się poprzez formularz, który pozwala wybrać interesujące bloki tematyczne.
Organizator – Sieć Firm Przyszłości PFR
PFR Info Week to część działań Sieci Firm Przyszłości PFR, która wspiera przedsiębiorstwa w obszarach cyfryzacji, innowacji i transformacji energetycznej. Program skierowany jest do firm, które chcą rozwijać kompetencje swoich zespołów, by skuteczniej mierzyć się z wyzwaniami współczesnego rynku.
Więcej szczegółów oraz możliwość rejestracji na wydarzenie na stronie organizatora
- Wszystko
- Aktualności (963)
- Wiedza (502)
- Kalendarz (1789)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wideo
Polska branża motoryzacyjna – precyzja, ambicja, zaufanie
Polskie firmy nie tylko produkują, ale projektują i wdrażają technologie na najwyższym poziomie
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieForum Polska−Hiszpania w Bilbao
PAIH, Ambasada RP, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz agencja Basque Trade & Investment zaprasz…
WydarzenieMisja gospodarcza połączona z udziałem w Targach CES 2026
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza do udziału w misji gospodarczej połączonej z ud…
WydarzenieMisja gospodarcza na Cypr oraz udział w Forum POLCYBER 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w misji gospodarczej na Cypr.
-
Artykuł
Polska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
ArtykułPolska liderem wzrostu w unijnym sektorze mleka
Dobra koniunktura na globalnym rynku sprzyja ekspansji
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak pierwsze wrażenie wpływa na sukces
Pozytywne otwarcie buduje zaufanie, które ułatwia kolejne interakcje
ArtykułEra zmian w e-commerce wyzwaniem dla logistyki
Czas realizacji dostawy to przewaga konkurencyjna w e-commerce
ArtykułRynki nietradycyjne – szansa dla firm czy strata czasu?
Zbyt rzadko rozważany jest eksport na rynki afrykańskie czy latynoamerykańskie
ArtykułMołdawia rośnie w IT
Technologie odpowiadają już za ponad 5 proc. PKB kraju. To więcej niż tradycyjny przemysł winiarski
ArtykułPsychologia handlu – jak budować zaufanie w międzynarodowym biznesie
Zaufanie jest elementem, który niweluje bariery i pozwala budować długoterminowe relacje biznesowe
-
WydarzenieMisja gospodarcza połączona z udziałem w Targach TechCrunch Disrupt 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza do udziału w misji gospodarczej połączonej z ud…
WydarzenieWydarzenie targowo-wystawiennicze GITEX Global 2025 w Dubaju
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w targach GITEX Global 20…
WydarzenieWielosektorowa misja gospodarcza do Wietnamu
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej
WydarzenieStoisko informacyjno-promocyjne na targach ANUGA
KOWR zaprasza do skorzystania ze stref do rozmów B2B oraz przekazania materiałów promocyjnych
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.

