.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Redakcja MPiT | 2018-03-26 19:41:47
instytucje pomagające eksporterom, wsparcie merytoryczne, parp, polska agencja rozwoju przedsiębiorczości.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest zaangażowana w realizację krajowych i międzynarodowych przedsięwzięć, finansowanych ze środków funduszy strukturalnych, budżetu państwa oraz programów wieloletnich Komisji Europejskiej.

PARP bierze aktywny udział w tworzeniu i efektywnym wdrażaniu polityki państwa w zakresie przedsiębiorczości, innowacyjności i adaptacyjności kadr, dążąc do przekształcenia się w kluczową instytucję odpowiedzialną za tworzenie otoczenia wspierającego przedsiębiorców.

Działania Agencji nakierowane są przede wszystkim na pomoc małym i średnim przedsiębiorcom. PARP realizuje sześć celów strategicznych:

  • Wspieranie rozwoju nowych pomysłów i modeli biznesowych;
  • Inicjowanie i kompleksowe wspieranie aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw;
  • Wspieranie przedsiębiorców sektora MSP we wchodzeniu na zagraniczne rynki;
  • Budowanie powiązań i wspieranie współpracy wśród przedsiębiorstw i ich otoczenia;
  • Pomoc w kreowaniu polityki innowacyjnej państwa;
  • Tworzenie i promowanie innowacyjnych rozwiązań w sektorze publicznym.

 

W zakresie wsparcia eksporterów Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości realizuje m.in.:

  • Konkursy mające na celu dofinansowanie projektów, których celem jest opracowanie nowego modelu biznesowego zakładającego internacjonalizację aktywności gospodarczej.
  • Działania w ramach 6.1 PO IG Paszport do eksportu, na mocy którego firmy mogą uzyskać wymierną pomoc w prowadzeniu skutecznej sprzedaży produktów i usług poza granicami Polski.
  • Program Go to Brand.pl odpowiedzialny za internacjonalizację polskich przedsiębiorstw oraz wzrost innowacyjności gospodarki. Celem poddziałania jest udzielenie wsparcia przedsiębiorcom uczestniczącym w branżowych programach promocji oraz programach promocji o charakterze ogólnym. Poddziałanie ukierunkowane na promowanie polskich marek produktowych poprzez Markę Polskiej Gospodarki.

 


Ważne informacje

  • Szczegółowe informacje na temat działalności Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości znajdują się na stronie internetowej PARP.
  • Kontakt:

Szczegółowych informacji o wsparciu dla eksporterów i aktualnie prowadzonych programach udziela Departament Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tel.: 22 432 71 02.


***

Informacje zawarte w opracowaniu pochodzą ze strony internetowej PARP.



Czy ta informacja była pomocna?
TAK/NIE 0 0