Wyszukiwanie zaawansowane (69):
Treści powiązane dla:
Obsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacjeWyniki
- Wszystko
- Aktualności (6)
- Wiedza (50)
- Kalendarz (9)
- Centrum Wsparcia (4)
-
Artykuł
Platformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w ...
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w...
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J...
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
WideoJak zacząć ekspansję? – pierwsze kroki
Webinar pn. "Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?"
ArtykułObsługa klienta w e-commerce – najważniejsze informacje
Obsługa klienta ma wiele wymiarów. Ten podstawowy i widoczny to nasze interakcje z nim przed, w trak...
ArtykułLogistyka e-commerce – dostawy, magazynowanie, wysyłka
Kwestie dobrej organizacji operacyjnej dla sprzedaży internetowej są niezwykle ważne i jednocześnie ...
ArtykułPrzygotuj się na pierwszy krok
Wiele osób chętnie doradzi Ci, od czego zacząć i co zrobić na początku. W tym materiale znajdziesz o...
ArtykułKanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s...
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Artykuł
Halal: produkty i certyfikacja
Islam jest drugą pod względem liczby wyznawców religią świata. W ostatnich latach odnotowano wzrost ...
ArtykułCzy handel internetowy jest ekologiczny?
Handel internetowy w ostatnich latach przeszedł gigantyczną metamorfozę. Pandemia Covid-19 niejako w...
ArtykułSankcje i kontrsankcje w handlu z Rosją
Akty agresji Federacji Rosyjskiej objawiające się nielegalną aneksją Krymu w 2014 r. oraz zbrojną na...
ArtykułRynek e-commerce w Chile
Chilijski sektor e-commerce to perspektywiczna branża z ogromnym potencjałem. Chile już teraz zajmuj...
ArtykułSektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym ...
ArtykułSektor e-commerce w Czechach
Czechy to europejski lider branży e-commerce. Obroty tego sektora z roku na rok rosną, a branża wcią...
ArtykułSektor e-commerce w Brazylii
W ostatnich latach sektor e-commerce cieszy się w Brazylii bardzo dużą popularnością. Rynek ten prez...
ArtykułSektor e-commerce w Kolumbii
Sektor e-commerce w Kolumbii rozwija się dynamicznie od paru lat. Wartość tego rynku stopniowo rośni...
PoradnikE-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo...
ArtykułSektor e-commerce w Meksyku
Meksyk to ogromny kraj, liczący ponad 130 milionów mieszkańców. Należy do jednego z pięciu rynków od...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.