Wyszukiwanie zaawansowane (90):
Treści powiązane dla:
Proces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?Wyniki
- Wszystko
- Aktualności (7)
- Wiedza (62)
- Kalendarz (14)
- Centrum Wsparcia (7)
-
Artykuł
Sztuka negocjacji: kultury ceremonialne i nieceremonialne
W dzisiejszym artykule z serii Sztuka negocjacji skupimy się na kulturach ceremonialnych i nieceremo...
WydarzenieKonferencja „Cross border e-commerce”
W ramach cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” Wielkopolski Fundusz Rozwoju proponuje przeds...
ArtykułBezpieczni w sieci – sektor cyberbezpieczeństwa
Czym jest cyberbezpieczeństwo? Dlaczego jest takie ważne? Jak duży jest to rynek? Kto zajmuje się n...
ArtykułSztuka negocjacji: kultury ekspresyjne i powściągliwe
Negocjacje między kulturami emocjonalnymi a powściągliwymi bywają trudne. Wynika to z niezrozumienia...
WydarzenieSmart Mobility Valencia 2022
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej zaprasza do udziału w międzynarodowych spotkania...
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania B2B we Wrocławiu
Wrocławskie Centrum Transferu Technologii zaprasza na międzynarodowe spotkania B2B, dedykowane podmi...
ArtykułSztuka negocjacji: kultury prorelacyjne i protransakcyjne
Jak zaradzić sytuacjom, w których nie jesteśmy w stanie zrozumieć partnera po drugiej stronie stołu?...
WydarzenieCross-border e-commerce: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia l...
W dniu 11 sierpnia 2022 roku o godz. 11.00 odbędzie się zorganizowane przez Izbę Gospodarki Elektron...
WydarzenieSeminarium „Doing Business in Brazil”
W dniu 14 września 2022 r. w w siedzibie Santander Bank Polska (Warszawa, Al. Jana Pawła II 17) odbę...
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je...
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Artykuł
Specyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to ...
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno...
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym...
ArtykułRodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł...
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w ...
RaportNajnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, w...
PoradnikHandel transgraniczny / cross-border e-commerce
Sprzedaż za pośrednictwem Internetu otwiera możliwości dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku. J...
WideoWideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
Wideo: O czym muszę pamiętać zanim rozpocznę działalność eksportową?
WideoWideo: Jak rozwinąć działalność eksportową?
Wideo: Jak rozwinąć działalność eksportową - przewodnik po instytucjach wsparcia
PodcastPodcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
Podcast: Jak wykorzystać kanały cyfrowe w eksporcie?
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.