Webinarium “Skuteczna strategia internacjonalizacji”
04.09.2023
online

Webinarium „Skuteczna strategia internacjonalizacji” to wydarzenie on-line podsumowujące cykl szkoleniowy „Audyt eksportowy”.
Podczas spotkania realizowanego w formie on-line przedstawiony i omówiony zostanie proces powstawania strategii internacjonalizacji oraz jej rola w każdym przedsiębiorstwie planującym lub realizującym eksport.
W programie wystąpią eksperci, przedsiębiorcy, doradcy biznesu, z których każdy jest praktykiem i brał udział w opracowaniu uproszczonej strategii internacjonalizacji.
Termin: 14 września 2023, godz. 13.00
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
- Wszystko
- Kalendarz (1513)
-
Wydarzenie
II Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina
Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina to jedno z najważniejszych wydarzeń polskiej branży budowlanej….
Artykuł2024 w prognozach gospodarczych
Czy będzie pierwszym od kilku lat bez negatywnych szoków w światowej ekonomii? Co czeka Polskę?
ArtykułFirmy z kapitałem zagranicznym a polski eksport
W 2022 r. 82,1 proc. firm z kapitałem zagranicznym generowało przychody ze sprzedaży na eksport
WydarzenieNational Restaurant Association (NRA) Show 2024
National Restaurant Association (NRA) Show 2024 to największe targi spożywczo-restauratorskie w Stan…
WydarzenieBIO International Convention 2024
BIO International Convention 2024 to jedna z najważniejszych imprez sektora biotechnologicznego na ś…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów "Export Gate"
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.