Warsztaty dla MŚP "Ścieżka SMART" w Krakowie
15.01.2025
Kraków
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza przedsiębiorców z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) na pierwsze z cyklu dziesięciu warsztatów poświęconych programowi Ścieżka SMART, które odbędzie się 28 stycznia br. w Krakowie.

Zaproszenie skierowane jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zwiększać swoją konkurencyjność. Warsztaty odbędą się w Krakowskim Parku Technologicznym, ul. Podole 60.
Program Ścieżka SMART oferuje wsparcie finansowe w takich obszarach działalności jak:
- prace badawczo-rozwojowe – tworzenie innowacyjnych produktów i usług;
- transformacja cyfrowa – wdrożenie nowoczesnych technologii w firmie;
- zrównoważony rozwój – promowanie ekologicznego podejścia do biznesu;
- internacjonalizacja – pomoc w wejściu na rynki zagraniczne.
Dzięki modułowej formule programu każda firma może dopasować wsparcie do swoich potrzeb.
Warsztaty to unikalna okazja, aby dowiedzieć się, jak skutecznie aplikować o środki w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG).
Biorąc w nich udział będzie można uzyskać:
- wprowadzenie do tematów związanych z innowacjami, cyfryzacją oraz B+R;
- cenne wskazówki od ekspertów oceniających wnioski o dofinansowanie;
- możliwość rozmowy, wymiany doświadczeń i zadania pytań specjalistom.
Warsztaty są bezpłatne po wcześniejszej rejestracji i prowadzone w trybie stacjonarnym.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (968)
- Kalendarz (1790)
-
Artykuł
Wyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
WydarzenieStoisko PAIH na EXPO DIY 2025 Smart Green Home
PAIH zaprasza do udziału w targach EXPO DIY 2025 Smart Green Home w Rumunii
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
-
ArtykułRosnący popyt na jabłka z Polski
We wrześniu i październiku 2023 r. eksport polskich jabłek łącznie wzrósł o 4,7%
ArtykułLiczba nowych inwestycji w PSI wzrosła o 20 proc.
536 nowych inwestycji o deklarowanej wartości 18,3 mld zł oraz 7,2 tys. miejsc pracy
ArtykułPolscy przedsiębiorcy zaplanowali działania na 2024 r.
Wzmacnianie relacji z klientami deklaruje 90 proc. respondentów
-
Wydarzenie
Francja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
WydarzenieAI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
Najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym
WydarzenieBałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
