Seminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets
14.02.2025
online
Komisja Europejska zaprasza na kolejne seminarium szkoleniowe na żywo Access2Markets, które odbędzie się w trybie online 25 marca 2025 r., godz. 10:00.

Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w handlu międzynarodowym, umożliwiając im pełne wykorzystanie unijnych umów handlowych.
Szkolenie skierowane jest do firm, organizacji biznesowych, specjalistów od promocji handlu oraz wszystkich innych zainteresowanych odkrywaniem, jak korzystać z platformy Access2Markets, aby lepiej wspierać ich internacjonalizację.
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają dogłębne wyjaśnienie platformy Access2Markets, wraz z prezentacjami dotyczącymi:
- korzystania z różnych sekcji platformy dotyczących importu i eksportu,
- dostępu do listy zidentyfikowanych barier handlowych,
- sposobu kontaktowania się z pojedynczym punktem kontaktowym ds. barier handlowych,
- analizowania statystyk handlowych,
- korzystania z narzędzia do samooceny reguł pochodzenia (ROSA),
- asystenta ds. zamówień w ramach Mojego Handlu,
- asystenta ds. usług i inwestycji w ramach MyTradeAssistant,
- punktu pomocy dla MŚP w ramach instrumentów ochrony handlu (TDI),
- sesji pytań i odpowiedzi na żywo.
- Termin: 25 marca 2025 r.
- Lokalizacja: Online
- Język: Angielski z tłumaczeniem ustnym na włoski, hiszpański, polski, duński (do potwierdzenia), bułgarski
- Gospodarz/organizator: DG TRADE, Komisja Europejska
Rejestracja na wydarzenie odbywa się za pomocą formularza możliwa do 21 marca 2025r.
Więcej informacji na stronie
- Wszystko
- Kalendarz (1700)
-
Artykuł
Inwestycje zagraniczne polskiego kapitału w roku 2023
Inwestycje zagraniczne polskiego kapitału odzwierciedlają potrzebę dywersyfikacji rynków zbytu
ArtykułSpotkania B2B z importerami z Azji (9-10 września 2024)
Do udziału zgłosiło się prawie 100 polskich firm, spośród których wyselekcjonowano 71
WydarzenieHydrogen EXPO 2024
Wydarzenie sektora technologicznego dotyczące rozwoju łańcucha dostaw wodoru
ArtykułDywersyfikacja geograficzna polskiego eksportu
Polski eksport jest uzależniony od UE – aż 75 proc. naszych towarów trafia właśnie na te rynki
ArtykułPolski rynek e-commerce w latach 2024-2028
Do 2028 roku m-commerce może przejąć ponad 50 proc. wartości sprzedaży e-commerce w Polsce
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Feira Hospitalar 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach medycznych Feira Hospitalar 2024. W…
WydarzenieAPAS SHOW 2024
APAS SHOW to największe targi żywności i napojów w obu Amerykach oraz największe wydarzenie dla supe…
WydarzenieBiznes oczami przedsiębiorców. Szczere rozmowy o prowadzeniu biznesu w Ukra…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Biznes oczami przedsiębiorców. Szczer…
WydarzenieMisja firm z branży cyberbezpieczeństwa do ZEA
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców z sektora cyberbezpieczeństwa d…
WydarzenieMisja gospodarcza polskich spółek sektora rozminowywania do Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Ambasada RP w Kijowie w partnerstwie z Ministerstwem Rozwoju…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.