Polsko-Ukraińskie spotkania b2b i webinarium
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza na polsko-ukraińskie spotkania b2b i webinarium dla firm z sektora zielonych technologii oraz budowy i wykańczania budowli, które odbędą się w dniu 4 grudnia 2024 r. w formule on-line. Spotkania mają na celu rozwijanie współpracy polskich i ukraińskich przedsiębiorców oferujących produkty, technologie i rozwiązania w ww. branżach.

Wydarzenie jest organizowane w ramach projektu „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności ukraińskich regionów – kontynuacja” współfinansowanego w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP i realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.
Dla kogo
Wydarzenie adresowane jest do podmiotów działających w sektorze zielonych technologii oraz budowy i wykańczania budowli, planujących rozwój działalności oraz poszukujących nowych partnerów biznesowych oraz klientów.
Zaproszenie skierowane jest głównie do przedstawicieli:
- przedsiębiorstw,
- klastrów,
- instytucji otoczenia biznesu,
- władz lokalnych i centralnych.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Termin rejestracji upływa 2 grudnia 2024 r.
Opcja umawiania spotkań będzie dostępna od 18 listopada do 4 grudnia 2024 r.
Oficjalnym językiem spotkań będzie jęz. angielski.
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny na stronie wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (932)
- Wiedza (486)
- Kalendarz (1769)
-
Artykuł
Wyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
WydarzenieStoisko PAIH na EXPO DIY 2025 Smart Green Home
PAIH zaprasza do udziału w targach EXPO DIY 2025 Smart Green Home w Rumunii
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
-
Artykuł
Zmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
ArtykułPolska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
-
Artykuł
E-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Women TechStyle w Zielonej Górze
Cyfrowa transformacja w biznesie – jak zwiększyć efektywność i wprowadzać innowacje w firmie
WydarzenieGospoDakar 2025 – misja gospodarcza do Senegalu
Fundacja Most Afryka Polska serdecznie zaprasza polskich przedsiębiorców, izby gospodarcze, instytuc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.