Polskie stoisko na targach Semicon Europe 2025
30.07.2025
Niemcy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wraz z Agencją Rozwoju Pomorza i Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży półprzewodnikowej do współtworzenia polskiego stoiska na targach Semicon Europe 2025, połączonych z targami dla branży elektronicznej Productonica. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-21 listopada 2025 roku w Monachium.
Odbywające się co roku w Monachium Semicon Europe są kluczowym wydarzeniem dla firm z branży półprzewodnikowych w Europe. W 2024 r. targi Semicon Europe odwiedziło ponad 80 tys. gości.
Wydarzenie skierowane jest w szczególności do przedsiębiorstw działającym w obszarach:
- Montaż i testowanie
- Produkcja komponentów półprzewodnikowych
- Firmy fabless (bez własnych zakładów produkcyjnych)
- Elastyczna elektronika hybrydowa (FHE)
- Produkcja i zastosowanie układów scalonych (IC)
- Produkcja urządzeń IoT i elektroniki użytkowej
- Sprzęt produkcyjny
- Produkcja i projektowanie systemów MEMS
- Pakowanie (obudowywanie układów scalonych)
- Produkcja i projektowanie czujników
- Integracja systemów
Obecność na stoisku zapewnia możliwość:
- zaprezentowania swoich produktów i usług
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami i networkingu,
- skorzystania z merytorycznego wsparcia ekspertów Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- odwiedzenia targów Productonica.
Informacje o innych wydarzeniach z udziałem PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.