Jak zostać dostawcą dla US ARMY?
11.10.2022
Olsztyn
W dniu 19 października 2022 roku w Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, Al. Warszawska 39 w Olsztynie odbędzie się szkolenie „Jak zostać dostawcą dla US ARMY?„. Podczas szkolenia zapoznasz się z podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce oraz organizacji międzynarodowych, w tym systemu ONZ, Grupy Banku Światowego, NATO.
Dzięki szkoleniu poznasz:
- Zasady rejestracji firmę jako dostawcy US Army.
- Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
- Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY).
- Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
- Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
- Zasady rozliczenia wygranych przetargów.
Rejestracja na szkolenie przez formularz
- Wszystko
-
Oferta wsparcia
InterSilesia – modelowanie działalności eksportowej MŚP
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Oferta wsparciaPromocja regionu i tworzenie przyjaznych warunków do inwestycji
Projekt realizowany z Funduszem Górnośląskim S.A. jako partnerem projektu jest współfinansowany ze …
Oferta wsparciaDotacje
Dotacje przeznaczone są na wspomaganie rozwoju gospodarczego i przedsiebiorczości w Województwie Zac…
Oferta wsparciaBazy danych
Tworzenie baz danych dopasowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców.
Oferta wsparciaSzkolenia dla firm MŚP
Szkolenia eksportowe na wybrane rynki perspektywiczne oraz szkolenia branżowe.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.