Jak wejść na rynek chiński po pandemii?
03.04.2023
Online
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza w imieniu The EU-China Business Association, the EU SME Centre in Beijing, the Flanders-China Chamber of Commerce and the Italy-China Council Foundation do udziału w webinarium “How to Enter the Chinese Market: Different Channels and Approaches”, poświęconemu szeroko rozumianej tematyce związanej z wchodzeniem europejskich firm na rynek chiński.
Dlaczego warto wziąć udział?
Chiny otwierają swoje granice po pandemii i wiele europejskich firm z sektora MŚP jest zainteresowanych wejściem/powrotem na tamtejszy rynek. W tym kontekście kluczowy jest sposób wejścia, jako że istnieje co najmniej kilka dróg rozpoczęcia działalności na rynku chińskim. O tym jakie opcje mają europejskie firmy i którą z nich najlepiej wybrać, opowie Alessio Petino, konsultant z EU SME Centre. Przewidziano również sesję pytań i odpowiedzi.
Webinarium odbędzie się w języku angielskim.
Start: 12 kwietnia godz. 10:00
Udział bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (17)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (32)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
WydarzenieSprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspek…
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych turystów
Piękno przyrody, przyjazny klimat, usługi na wysokim poziomie
-
Artykuł
Chiński rynek otwarty dla polskich borówek
21 czerwca 2023 r. podczas spotkania ministrów RP i ChRL podpisano „Protokół ustalający warunki fito…
ArtykułChRL: koniec zakazu importu wołowiny z Polski
15 czerwca br. Generalna Administracja Celna (GACC) Chińskiej Republiki Ludowej wraz z Ministerstwe…
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
-
Wydarzenie
Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspek…
WydarzenieCosmoprof Asia 2024
Cosmoprof Asia to wiodące międzynarodowe targi kosmetyczne B2B w Azji.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Anuga Select China 2024
Anuga Select China to międzynarodowe targi żywnościowe organizowane w Shenzhen i obejmujące swoim za…
WydarzenieInwestycje w Chinach – założenie spółki, zarządzanie i kontroling podmiotu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar pt. „Inwestycje w Chinach – założenie spółki,…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.