Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Międzynarodowe spotkania b2b – MEDICA Healthcare Brokerage Event 2025
Wydarzenie skierowane do dystrybutorów i producentów z branży medycznej i farmaceutycznej
ArtykułKultura biznesu na Filipinach
Filipiny to kraj o niezwykle barwnej historii i fascynującej mieszance wpływów kulturowych
ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3
Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny
ArtykułWymagania i procedury przy wprowadzaniu produktów do Kanady, część 2/3
Trzy ścieżki wejścia na kanadyjski rynek spożywczy
-
Artykuł
Polska rośnie w siłę na rynku karmy dla zwierząt
Polska znajduje się w europejskiej i światowej czołówce tego sektora
ArtykułPolskie technologie dual-use na targach DSEI 2025 w Londynie
Polscy producenci wprowadzają na rynek dopasowane do potrzeb rozwiązania
-
Artykuł
Od stereotypów do strategii – co naprawdę oferuje Kolumbia?
Gospodarka kraju jest oparta na mocnych podstawach makroekonomicznych i silnych instytucjach
ArtykułKultura biznesu w Grecji
Grecka kultura biznesu łączy w sobie elementy otwartości z dużym przywiązaniem do relacji osobistych
ArtykułPotencjalne kary dla przewoźników podczas kontroli granicznych
Działaj zgodnie z przepisami – to się opłaca
ArtykułRumunia – szanse dla polskich MŚP na rozwijającym się rynku
Kraj znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu gospodarczego i modernizacji
ArtykułRosnące znaczenie Kazachstanu w polskiej wymianie handlowej
Kazachstan bramą do szerszego regionu Eurazji
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Translogistica 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Translogistica 2025, które odbędą się w dniach 14-16 października…
WydarzenieKierunek Norwegia – biznes nad Fiordami
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Kierunek Norwegia – biznes nad Fiordami”
WydarzenieKościan dla biznesu
PAIH wraz z Burmistrzem Miasta Kościana zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Kościan dla biznesu”
WydarzenieBrytyjski rynek bez tajemnic
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pt. „Brytyjski rynek bez tajemnic”
-
Instytucja
Francusko-Polska Izba Gospodarcza
Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) powstała w 1994 r. jako stowarzyszenie przedsiębiorców i o…
InstytucjaPolsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza (PHIG)
Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza od roku 2000 aktywnie uczestniczy w budowaniu polsko-hiszpańskich…
InstytucjaPolsko-Dominikańska Izba Gospodarcza (PDIG)
Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza (PDIG) jest organizacją bilateralną samorządu gospodarczego i j…
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
InstytucjaPolsko-Latynoamerykańska Rada Biznesu
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu została utworzona w 2013 roku w celu intensyfikacji kontaktó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.