Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Kalendarz (1808)
-
Artykuł
Psychologia handlu – negocjacje międzykulturowe bez błędów
Jak unikać błędów poznawczych i budować relacje z zagranicznymi partnerami?
WydarzenieMarokański przemysł motoryzacyjny – możliwości dla polskich firm
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Marokański przemysł motoryzacyjny – możliwości dla polskich firm”, …
WydarzenieStoisko PAIH na targach SEMICON Taiwan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SEMICON Taiwan 2025, które odbędą się w dniach 10-12 września br….
WydarzenieZjednoczone Emiraty Arabskie – biznesowa brama na rynki Bliskiego Wschodu
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza na seminarium „ZEA – biznesowa brama na rynki Bli…
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
-
Artykuł
Polska żywność ceniona w Europie i na całym świecie
Wartość eksportu polskich produktów rolno-spożywczych w 2022 r. wyniosła 47,6 mld euro
ArtykułKorzystniejsze warunki pomocy publicznej dla nowych inwestycji
Polska Strefa Inwestycji pozostanie jednym z najważniejszych instrumentów wsparcia inwestycji
ArtykułPolska stawia na OZE
Szacunki wskazują, że w 2030 r. OZE może stanowić połowę polskiej energetyki
ArtykułPolskie pierniki
Polska zajmuje 3. miejsce na liście światowych eksporterów pierników z dodatkiem imbiru
ArtykułPolska odpowiada za 10 procent sprzedaży choinek w Europie
Co roku w Polsce sprzedawanych jest ok. 5-6 mln żywych choinek
-
Wydarzenie
Narodowe Wyzwania w Rolnictwie 2024
Uczestnicy wydarzenia poszerzą wiedzę na temat najnowszych trendów w rolnictwie, hodowli zwierząt, s…
WydarzenieIV Konferencja dla Przedsiębiorczych Kobiet
Udział w Konferencji będzie okazją do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania…
WydarzenieStrefa dla Biznesu – śniadanie dla przedsiębiorców w Kunicach
Zaproszenie na Śniadanie Biznesowe skierowana jest głównie do MMŚP, które planują rozwój działalnośc…
WydarzenieStrefa dla Biznesu – śniadanie dla przedsiębiorców w Chojnowie
Inicjatywa skierowana jest głównie do MMŚP z okolic Chojnowa, które planują rozwój działalności lub …
WydarzenieStoisko informacyjno-promocyjne na targach FOODEX JAPAN 2025
KOWR zaprasza do współtworzenia stoiska informacyjno-promocyjnego na targach FOODEX JAPAN 2025
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.