Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (862)
- Kalendarz (1639)
-
Wydarzenie
Rynek sprzętu medycznego w Brazylii
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. w jaki sposób można wejść na rynek i eksportować sprzęt med…
WydarzenieWebinarium „Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany”
„Odbudowa Ukrainy – sektor budowlany” to pierwsze z cyklu szkoleń na temat udziału sektora prywatneg…
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Kołobrzegu
W programie spotkania m.in. omówienie możliwości wsparcia dla lokalnych eksporterów oraz szczegóły p…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Goleniowie
Podczas wydarzenia w Goleniowie, uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z dostępnymi instrumentam…
WydarzenieMisja gospodarcza do Norwegii
Misja dedykowana jest polskim przedsiębiorcom, instytucjom oraz ekspertom z sektora kosmicznego
-
Artykuł
Obroty handlu zagranicznego (styczeń-listopad 2023)
W porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. eksport wzrósł o 0,1 proc., a import spadł o 8,4 proc.
ArtykułDuński Vestas inwestuje w Polsce
Po uruchomieniu produkcji firma zatrudniać będzie około 2,5 tys. osób
ArtykułMondelēz zainwestuje 1 mln USD w OZE
Przy swoich zakładach produkcyjnych wybuduje instalacje fotowoltaiczne
-
Wydarzenie
Lubelski eksport – diagnoza, doświadczenia, wsparcie
Wydarzenie skierowane jest głównie do regionalnych firm, które w obliczu globalnych zmian rynkowych …
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
WydarzenieWebinarium – eksport rolno–spożywczy do Arabii Saudyjskiej
W czasie webinarium m.in. o potencjale rynku saudyjskiego dla polskiego eksportu żywności, trendach,…
Wydarzeniee-Izba Think Tank Cyfrowe MŚP
Izba Think Tank Cyfrowe MŚP jest kompleksowym projektem skierowany do MŚP oferującym szerokie wsparc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.