Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (979)
- Wiedza (514)
- Kalendarz (1798)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na BIO Asia Taiwan 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach BIO Asia Tai…
ArtykułFrancja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
ArtykułKultura biznesu w Chorwacji
Chorwacja łączy w sobie elementy środkowoeuropejskiego pragmatyzmu z południowym temperamentem
ArtykułZrównoważony rozwój UE – raport SDG 2025
Czy Unia Europejska skutecznie realizuje cele zrównoważonego rozwoju?
-
Artykuł
Bezpieczeństwo finansowe w eksporcie na Ukrainę
Do gamy produktów BGK włączono gwarancje zapłaty pod regwarancję banków ukraińskich
ArtykułPolski rynek hoteli (nie) zadowolony
Polski rynek hoteli staje przed wyzwaniami, które otwierają drzwi do innowacji i rozwoju
ArtykułPFR: Kompendium polskie meble – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułChile zachęca do inwestowania w sektor litu
Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 czerwca 2024 roku
-
Artykuł
Zjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
ArtykułRynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
ArtykułMiędzynarodowy charakter transportu intermodalnego
Wzrost wolumenu handlu internetowego w okresie pandemii i tuż po przyczynił się pośrednio do rozwoju…
ArtykułDominikana – kraj o wielu twarzach gospodarczych
Dominikana przez bardzo długi czas była uważana za kraj monokulturowy, którego gospodarka opierała s…
ArtykułRynki nordyckie – o czym należy wiedzieć?
Kraje północy Europy łączy wspólna historia, kultura i tradycja nordycka. Do tego obszaru zaliczamy …
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Nowej Soli
Podczas wydarzenia w Nowej Soli omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne in…
WydarzenieCzy Twoja firma jest gotowa na ESG
Jak spełnić wymogi raportowania oraz obrać właściwy kierunek w stronę zrównoważonego rozwoju
WydarzenieJak poprawnie wypełnić i złożyć wniosek o usługę doradczą
Webinarium TARR S.A. dla MŚP z kujawsko-pomorskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i interna…
WydarzenieTwój biznes w Kenii – szanse i wyzwania
Webinarium PAIH pozwoli odkryć skuteczne strategie wejścia na perspektywiczny, kenijski rynek
WydarzenieXVII Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) 2025
Od 16 lat EEC pozostaje szerokim, otwartym forum debaty o przyszłości europejskiej i polskiej gospod…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.