Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (894)
- Wiedza (459)
- Kalendarz (1701)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach SEMICON Taiwan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach SEMICON Taiwan 2025, które odbędą się w dniach 10-12 września br….
WydarzenieZjednoczone Emiraty Arabskie – biznesowa brama na rynki Bliskiego Wschodu
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza na seminarium „ZEA – biznesowa brama na rynki Bli…
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
WydarzenieStoisko PAIH na Viva Technology 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Viva Technology 2025, które odbędą się w dniach 11-14 czerwca br….
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – maj 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPAIH organizatorem stoiska narodowego na targach Eurosatory
Targi odbędą się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów
Raport JLL, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Hays i ALTO
ArtykułW Andaluzji powstaje największy hub wodorowy w Europie
Andaluzyjska Dolina Zielonego Wodoru to najważniejszy projekt dotyczący zielonego wodoru w Europie
-
Poradnik
E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo…
ArtykułSektor e-commerce w Kolumbii
Sektor e-commerce w Kolumbii rozwija się dynamicznie od paru lat. Wartość tego rynku stopniowo rośni…
ArtykułSektor e-commerce w Brazylii
W ostatnich latach sektor e-commerce cieszy się w Brazylii bardzo dużą popularnością. Rynek ten prez…
ArtykułBranża kosmetyczna w Chile
Chile jest jednym z głównych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej. Plasuje się…
ArtykułPodsumowanie Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego 2020-22
31 grudnia 2022 r. zakończyła się realizacja Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego,…
-
Wydarzenie
XVI Tydzień Rolniczy w Bagdadzie
XVI Tydzień Rolniczy to największa wystawa rolno-spożywcza organizowana w Iraku
WydarzenieBudowanie marki i sprzedaż produktów spożywczych na rynku brytyjskim
Uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in. o dostosowaniu komunikacji i oferty marki do specyfiki różn…
WydarzenieJak sfinansować działalność B+R: technologie wodorowe w programie Horyzont …
Webinarium PAIH skierowane jest do profesjonalistów z branży zielonych technologii, w tym tematami z…
WydarzenieStoisko PAIH na Mining Week Kazakhstan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Mining Week Kazakhstan 2025, które odbędą się w dniach 24-26 czer…
WydarzenieO biznesie przy kawie w Drezdenku
Podczas wydarzenia w Drezdenku, eksperci z K-S SSE oraz PAIH omówią możliwości inwestycyjne i ekspor…
-
Oferta wsparcia
Wizyty studyjne touroperatorów i dziennikarzy
Jeśli zależy Ci na bezpośrednim promowaniu konkretnej usługi związanej z obsługą ruchu turystycznego…
Oferta wsparciaPoland Online Site Inspection (POSI)
Katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce przygotowany w języku angielskim. Z…
Oferta wsparciaPolskie Stoiska Narodowe (PSN) na międzynarodowych targach przemysłu
Promocja Polski jako miejsca organizacji wydarzeń biznesowych poprzez organizację polskich stoisk n…
Oferta wsparciaPolskie stoiska narodowe (PSN)
Organizacja polskich stoisk narodowych na międzynarodowych targach turystycznych w kraju i poza jego…
Oferta wsparciaUsługa "pro-eksport"
W ramach usługi pro-eksport przedsiębiorcy podkarpaccy mogą pozyskać szareg informacji na temat pote…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.