Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (985)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Starogardzkie Spotkanie Eksporterów
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na spotkanie pt. „Starogardzkie Spotkanie Eksport…
ArtykułCzy ekologia może iść w parze z rozwojem biznesu?
Tak, dzięki wsparciu takich programów jak „GOZ – to się opłaca”
ArtykułOstatnie dni International Astronautical Congress 2025
Przedstawiciele POLSA w ramach planowanych spotkań odbyli wiele rozmów
ArtykułKultura biznesu w Malezji
W malezyjskim środowisku biznesowym niezwykle istotne są relacje, hierarchia oraz uprzejmość
-
Artykuł
Lista miast najlepiej przygotowanych do transformacji „smart city”
Najnowszy ranking The 2025 Smart City Index ocenia 45 miast Europy
ArtykułEksport w zmiennym świecie. Polscy przedsiębiorcy szukają nowych ścieżek
Aż 45 proc. polskich eksporterów zadeklarowało, że aktywnie poszukuje nowych dostawców
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – maj 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułProgram promocji polskiego sektora lotniczo-kosmicznego na 2025 rok
POLSA organizuje stoiska narodowe i misje gospodarcze na kluczowych imprezach branżowych
ArtykułPolski handel zagraniczny rybami i owocami morza
Polska to czołowy producent rybnych przetworów i ważne ogniwo dostaw żywności morskiej w Europie
-
Artykuł
Wyzwania i świadomość branży budowlanej na drodze do ESG
Budynki odpowiadają za około 38 proc. światowych emisji CO₂
ArtykułJajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
RaportPolskie meble w świecie: eksporterzy walczą o podium
Producenci z Polski są znani z elastyczności i szybkiego reagowania na potrzeby rynku
-
Wydarzenie
Łódzkie: rekrutacja na misję gospodarczą na targi ADIFE 2025 w ZEA
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z sektora spożywczego do udziału w misji gospodarczej
WydarzenieMisja gospodarcza połączona z udziałem w Targach CES 2026
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza do udziału w misji gospodarczej połączonej z ud…
WydarzenieMisja gospodarcza połączona z udziałem w Targach TechCrunch Disrupt 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza do udziału w misji gospodarczej połączonej z ud…
WydarzenieWydarzenie targowo-wystawiennicze GITEX Global 2025 w Dubaju
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie zaprasza do udziału w targach GITEX Global 20…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
