Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (969)
- Wiedza (505)
- Kalendarz (1790)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Raport – branża TSL pod presją kosztów i zatorów płatniczych
Opóźnione płatności największym problemem
RaportPolska motoryzacja: części, które napędzają świat
Jaki jest potencjał polskiego sektora motoryzacyjnego? Najnowszy raport branżowy
ArtykułPolska na Japan Build Osaka 2025
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
WydarzenieFrancuski rynek meblowy – kontrakt
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Francuski rynek meblowy”.
WydarzenieSeminarium „Doing business in Romania”
PAIH, Województwo Łódzkie oraz Polsko-Rumuńską Bilateralną Izbą Handlowo-Przemysłową zapraszają na s…
-
Artykuł
Argentyna zachęca inwestorów z Polski
Argentyna zachęca do inwestowania w rozwój swojej infrastruktury turystycznej
RaportNowy raport dla sektora statków specjalistycznych, jachtów i łodzi
PAIH zaprasza do lektury raportu branżowego
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-maju 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 13,0 mld PLN
ArtykułSaudyjscy dziennikarze odkrywają technologiczne oblicze Polski
Polskie firmy prezentowały nie tylko swoje produkty, ale też filozofię działania i innowacyjność
ArtykułNowe utrudnienia w eksporcie do Algierii
Wszystkie operacje importowe zgłoszone do banków w terminie od 1 lipca zostają wstrzymane
-
Artykuł
Egipt przyciąga sektor usług IT i BPO
Egipt zyskuje na znaczeniu jako alternatywa dla Azji w usługach cyfrowych
ArtykułStrategiczne położenie, rosnące PKB – dlaczego warto wejść na rynek Panamy
Rząd Panamy jest zainteresowany udziałem firm zagranicznych w gospodarce
ArtykułKultura biznesu w Czechach
Czechy oferują wiele możliwości dla firm chcących rozwijać działalność w Europie Środkowej
ArtykułPsychologia handlu – strategie relacyjne a transakcyjne w eksporcie
Dostosowanie stylu sprzedaży do kultury w negocjacjach wymaga świadomej korekty podejścia
-
Wydarzenie
Kultura biznesu w Szwecji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza na webinarium pn. „Kultura biznesu w Szwecji”
WydarzenieJak z sukcesem rozpocząć współpracę z francuskim dystrybutorem mebli
PAIH zaprasza na webinarium pn. „Jak z sukcesem rozpocząć współpracę z francuskim dystrybutorem mebl…
WydarzenieE-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i Belgii
PAIH zaprasza na webinarium pn. „E-fakturowanie dla MŚP – nadchodzące zmiany w Polsce, Niemczech i B…
WydarzenieSpotkanie pt. „Eksport – szansa rozwoju. Ekspansja na rynki zagraniczne z P…
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Eksport – szansa rozwoju. Ekspansja na rynki zagraniczne…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Alles für den Gast 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach Alles für den Gast
-
Oferta wsparcia
Legalizacja dokumentów handlowych i eksportowych
Legalizacja jest urzędowym uwierzytelnieniem dokumentów handlowych, a jej potrzeba wynika z dyspozyc…
Oferta wsparciaSzkolenia i webinaria z zakresu handlu zagranicznego
Dzięki szkoleniom oferowanym przez KIG pozyskasz nowe lub zaktualizujesz dotychczasowe informacje w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.