Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Kalendarz (1797)
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak budować zaufanie w międzynarodowym biznesie
Zaufanie jest elementem, który niweluje bariery i pozwala budować długoterminowe relacje biznesowe
WydarzenieInwestycje M&A w Niemczech
Podczas konferencji eksperci omówią najważniejsze aspekty związane z przejęciami i inwestycjami na …
WydarzenieCaucasus Build 2025
PAIH organizuje stoisko promocyjne dedykowane polskim przedsiębiorcom z branży budowlano – przemysło…
WydarzenieStoisko PAIH na Beauty Istanbul 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców branży kosmetycznej do udziału w targach Beauty Istanbul 2025
ArtykułEksport jaj do USA? Polska na liście preferowanych dostawców
Polska odpowiada za 15,2 proc. unijnego eksportu, ustępując tylko Niderlandom
-
Artykuł
Meksyk największym partnerem handlowym USA
Według danych opublikowanych przez US Census Bureau udział Meksyku w imporcie USA w lipcu tego roku …
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń – lipiec 2023)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń – lipiec 2023 roku wyniosły w cenach bieżącyc…
ArtykułRaport specjalny PFR: Trójmorze – obraz współpracy
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz Polskiego Funduszu Rozwoju raportem specja…
ArtykułRekrutacja do programu edukacyjnego „Akademia Biznesu”
W ramach projektu „Mój biznes za granicą” PAIH zaprasza przedstawicieli MŚP do udziału w Akademii Bi…
ArtykułBranża rowerowa w rozkwicie
Polska jest 8. największym europejskim eksporterem i 5. największym producentem w sektorze rowerów t…
-
Wydarzenie
Polsko-niemiecka współpraca gospodarcza – wyzwania i szanse
Uczestnicy panelu dowiedzą się jak prowadzić działalności na rynku niemieckim, jakie są możliwości i…
Wydarzenie10. Kongres Klastrów Polskich
Kongres pod hasłwm „20 lat Polski w UE, 10 lat rozwoju innowacji dzięki klastrom i funduszom europej…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Francji – Paryż, Lille
Wydarzenie organizowane jest dla przedsiębiorców z woj. śląskiego w ramach projektu „Inter Global”
WydarzeniePolskie firmy na rynkach Azji
Warsztaty „Prowadzenie biznesu w krajach Azji- jak odnieść sukces” pomogą zrozumieć praktyczne aspek…
WydarzeniePrzepis na skuteczny eksport do Francji
KOWR i PAIH zapraszają na webinarium: „Przepis na skuteczny eksport do Francji” w dniu 9 październik…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.