Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (990)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1805)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułInstytucje wspierające polsko-litewskie kontakty biznesowe, część 2/2
Wsparcie dla firm planujących wejście na rynek litewski
ArtykułIndyjski rynek e-beauty: trendy, liczby, potencjał dla polskich firm
Indyjski rynek kosmetyków przechodzi transformację w stronę segmentu premium oraz affordable luxury
ArtykułMożliwości współpracy i ekspansji polskich firm na Litwie, część 1/2
Litwa jako brama do rynków skandynawskich
-
Artykuł
Ostatnie dni International Astronautical Congress 2025
Przedstawiciele POLSA w ramach planowanych spotkań odbyli wiele rozmów
ArtykułIAC 2025 – możliwości rozwoju dla polskiego sektora kosmicznego
Reprezentanci POLSA odbyli szereg spotkań bilateralnych z przedstawicielami firm i instytucji sektor…
ArtykułRaport – branża TSL pod presją kosztów i zatorów płatniczych
Opóźnione płatności największym problemem
RaportPolska motoryzacja: części, które napędzają świat
Jaki jest potencjał polskiego sektora motoryzacyjnego? Najnowszy raport branżowy
-
Artykuł
Kultura biznesu w Indiach
To kraj pełen kontrastów, z dynamicznie rozwijającą się gospodarką
ArtykułFrancja – rynek duży, zdywersyfikowany i wymagający, część 1/2
Zrób pierwszy krok w eksporcie do Francji
ArtykułFrancja w polskim handlu – partner strategiczny i inwestor
Francja 3. partnerem Polski w eksporcie towarów
ArtykułZakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
-
Wydarzenie
Suwalskie spotkanie Eksporterów –Twoja droga na rynki zagraniczne z Polską …
PAIH wraz z Parkiem Naukowo-Technologicznym Polska-Wschód w Suwałkach zaprasza na „Suwalskie spotkan…
WydarzenieEksport na rynek północnoamerykański
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w webinarium pt. „Eksport na rynek północnoamerykański”
WydarzenieStoisko PAIH na targach AgroExpo Uzbekistan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach AgroExpo Uzbekistan w ramach Polskiego Stoiska Narodowego
WydarzenieOdbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pn. „Odbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województ…
-
Oferta wsparcia
Akredytywa dokumentowa
Akredytywa dokumentowa jest instrumentem wsparcia eksportu, zabezpieczającym transakcje handlowe. Z …
Oferta wsparciaKredyt na ekspansję zagraniczną
Długoterminowy kredyt inwestycyjny przeznaczony na finansowanie zagranicznych projektów inwestycyjny…
Oferta wsparciaKredyt na finansowanie eksportu
Prefinansowanie kontraktów eksportowych polskich spółek, zabezpieczone m.in. gwarancją KUKE (w wysok…
Oferta wsparciaKredyt dla nabywcy (buyer's credit)
Kredyt eksportowy udzielany jest zagranicznym spółkom – nabywcom polskich dóbr i usług – w ramach pr…
Oferta wsparciaKredyt dla banku nabywcy
Kredyt dla banku nabywcy umożliwia importerowi uzyskanie finansowania na zakup polskich towarów i us…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.