Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online
Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (571)
- Wiedza (260)
- Kalendarz (958)
- Centrum Wsparcia (319)
-
Artykuł
Turystyka w Peru — szansa dla polskich przedsiębiorców
Słysząc o Peru, zapewne dla wielu pierwszym skojarzeniem będą atrakcje turystyczne
ArtykułNiemiecka gospodarka na zakręcie
Prognozy na rok 2024 nie napawają optymizmem – ekonomiści ING przewidują spadek o 0,3 proc.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Building EXPO 2024 w Belgradzie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach budowlanych International Building …
WydarzenieOffshore Technology Days 2024
OTD Energy to prestiżowe targi norweskiego przemysłu naftowego i energetycznego.
WydarzenieBelgrade Furniture Fair 2024
Belgrade Furniture Fair to najważniejsze wydarzenie w regionie Europy Południowo-Wschodniej w dziedz…
-
Artykuł
CBAM – nowy podatek dla importerów
1 października br. zaczną obowiązywać przepisy mechanizmu CBAM.
ArtykułPrzedsiębiorco, skorzystaj ze środków unijnych
PARP zachęca wszystkich mikro, małych i średnich przedsiębiorców do skorzystania ze środków unijnych…
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – wrzesień 2023
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR.
ArtykułTrwa rejestracja na PAIH Forum Biznesu
Trwa rejestracja na największe święto polskiej przedsiębiorczości – PAIH Forum Biznesu.
ArtykułPARP opublikował wyniki badań stanu innowacyjności polskich firm
Firmy były analizowane pod względem umiędzynarodowienia, współpracy z innymi podmiotami i uwarunkow…
-
Artykuł
Kanały sprzedaży – jak wybrać odpowiedni?
Pojęcie „kanał sprzedaży”, choć nie brzmi najlepiej, jest używane bardzo często. Oznacza po prostu s…
PoradnikPoradnik e-Izby: Cross border e-commerce 2020
Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020 został przygotowany przez członków Grup Merytorycznych…
ArtykułSukcesy w cyfrowym eksporcie – studium przypadków
W ramach działań grupy merytorycznej cross border e-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej stworzon…
WideoCross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce? Obejrzyj webinar, aby pozna…
WideoCross border e-commerce- jak zacząć sprzedawać za granicą
W webinarze znajdziesz: dostępne narzędzia w cross border e-commerce, informacje na temat rynków ośc…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Canadian Hydrogen Convention 2024
Canadian Hydrogen Convention 2024 to największe wydarzenie sektora wodorowego w Kanadzie.
WydarzenieTokyo Game Show 2024
Tokyo Game Show to jedno z największych na świecie wydarzeń branży gier, na którym firmy prezentują …
WydarzenieThe Buildings Show 2024
Od ponad 35 lat targi The Buildings Show zapewniają prowadzone przez ekspertów seminaria, panele inf…
WydarzenieSeminarium o naborze wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego
8 lutego odbędzie się seminarium online poświęcone trzeciemu naborowi wniosków w programie Interreg …
WydarzenieVivatech 2024
Vivatech to jedne z najważniejszych targów technologicznych w Europie. Wydarzenie skupia reprezentan…
-
Instytucja
Polska Grupa Motoryzacyjna (PGM)
Jest pierwszym w Polsce stowarzyszeniem, zrzeszającym wyłącznie polskich producentów części i akceso…
InstytucjaKrajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG)
Promuje polską branżę drobiarską za granicą oraz wspieramy rozwój eksportu i wzmacnia rozpoznawalnoś…
InstytucjaIzba Gospodarcza Handlowców, Przetwórców Zbóż i Producentów Pasz
Jest organizacją reprezentującą sektor zbóż i pasz oraz dodatków paszowych. Działa między innymi na …
InstytucjaIzba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba)
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymian…
InstytucjaZwiązek Polskie Mięso
Związek Polskie Mięso promuje w Polsce i za granicą polskie przedsiębiorstwa produkujące mięso oraz …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.