Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (434)
- Kalendarz (1646)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Austrii
Austriacka kultura biznesu to unikalne połączenie formalizmu, precyzji i dbałości
ArtykułPsychologia handlu – jak przełamać lęk przed podnoszeniem cen
Jak budować strategię cenową, która wzmacnia relacje handlowe i pewność siebie w eksporcie
WydarzenieMisja handlowa do Brazylii
Komisja Europejska zaprasza do udziału w misji handlowej do Brazylii komisarza UE.
ArtykułPorozumienie Inwestycyjne: zabezpiecz skutki podatkowe swojej inwestycji
Od 2025 r. minimalna wartość inwestycji objętej została obniżona do 50 mln zł
ArtykułPolskie meble w Azji – dziennikarze z Indii z wizytą w Polsce
Goście z Indii zwrócili uwagę na potencjał polskiej branży meblarskiej i perspektywy ekspansji
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-kwietniu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 11,6 mld PLN
ArtykułLondyński East Bank szansą dla sektora budowlanego?
Decyzją władz Londynu dawny kompleks sportowy w Stratford przechodzi metamorfozę wartą 1,1 mld. £
ArtykułPolska na Intersolar 2025 – podsumowanie
W tym roku na Intersolar swoja ofertę prezentowało 2 737 wystawców
ArtykułFrancja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
ArtykułZrównoważony rozwój UE – raport SDG 2025
Czy Unia Europejska skutecznie realizuje cele zrównoważonego rozwoju?
-
Artykuł
Bliski eksport – szansa dla mikroprzedsiębiorstw
Bliski eksport pozwala także na stopniowe zdobywanie doświadczenia w handlu międzynarodowym
ArtykułNarzędzia wsparcia przedsiębiorców oferowane przez UE i WTO
Systemowe wsparcie eksportu nie kończy się na Polsce – działa też za granicą
ArtykułCzy administracja publiczna wspiera polskich przedsiębiorców?
Poznaj narzędzia wspierające eksport i dowiedz się, gdzie szukać pomocy
ArtykułLitewski rynek fintech
Sukces Litwy opiera się przyjaznych regulacjach, nowoczesnej infrastrukturze i dostępie do rynku UE
ArtykułNiderlandy – brama do Europy Zachodniej dla polskich przedsiębiorców
W 2023 r. Niderlandy były 4. rynkiem eksportowym dla polskich towarów i 5. dostawcą do Polski
-
Wydarzenie
Jak eksportować żywność do Australii
PAIH oraz KOWR zapraszają przedsiębiorców na webinarium.
WydarzenieMisja gospodarcza PAIH do Peru
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Peru.
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Sanoku
PAIH) zaprasza przedsiębiorców z województwa podkarpackiego na “Spotkanie biznesowe z PAIH”.
WydarzeniePolskie stoisko na Tokyo Game Show 2025 w Japonii
PARP organizuje stoisko narodowe na wiodącej imprezie dla branży gamingowej
WydarzenieSALMED 2026
Targi branży medycznej Salmed odbędą się w dniach 19-20 maja 2026 r. w Poznaniu.
-
Instytucja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem…
InstytucjaPolski Fundusz Rozwoju (PFR)
Jesteśmy instytucją, która koordynuje działania Systemu Instytucji Rozwoju. Priorytetami naszej dzia…
InstytucjaPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Wspiera eksportujących przedsiębiorców w trzech głównych obszarach: dofinansowania do działań promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.