Portal do świata polskiego eksportu

Trade.gov.pl

Czytaj tylko te treści, które Cię interesują -  dopasuj Trade do siebie

Strona główna > Polska Izba Przemysłu Targowego

Polska Izba Przemysłu Targowego

Kontakt:

Polska Izba Przemysłu Targowego

ul. Bukowska 12 (budynek World Trade Center Poznań, pok. 122), 60-810 Poznań

Polska Izba Przemysłu Targowego działa od 2006 roku jako izba gospodarcza przedsiębiorców branży targowej i branż związanych z organizacją targów, wystaw i eventów. Wcześniej, w latach 1993-2006 działała jako Polska Korporacja Targowa. Aktualnie w PIPT zrzeszonych jest 80 Członków.

Zgodnie z misją, Polska Izba Przemysłu Targowego nieustannie promuje targi jako jedno z najważniejszych narzędzi eksportu i promocji polskich firm i polskich produktów, a także jako instrument komunikacji bezpośredniej i marketingu dla firm z niemal każdego sektora gospodarki.

Izba integruje środowisko branżowe polskich firm działających w szeroko rozumianym przemyśle targowym do którego należą:

  • organizatorzy targów,
  • operatorzy obiektów targowych,
  • firmy projektujące i budujące stoiska targowe,
  • firmy spedycji targowej,
  • organizatorzy wystąpień za granicą i dostawcy usług dla przedsiębiorstw biorących udział w targach za granicą,
  • firmy świadczące usługi IT dla targów.

PIPT stanowi również platformę wiedzy, informacji oraz wymiany kontaktów. Wspiera firmy targowe, lobbując na ich rzecz i rzecz branży u władz rządowych i samorządowych. Przez szereg lat działań lobbingowych Izba wypracowała pozycję oficjalnego eksperta branży targowej w rządzie i biorąc udział w regularnych spotkaniach z przedstawicielami rządu oraz poszczególnych ministerstw stała się partnerem do rozmów.

Dzięki  aktywnemu  członkostwu  w  UFI  –  Światowym  Stowarzyszeniu  Przemysłu  Targowego, PIPT utrzymuje kontakty z najważniejszymi rynkami targowymi w Europie i na świecie.

Jak pomaga eksporterom?

  • poprzez promocję targów jako efektywnego narzędzia eksportu (firmy, poprzez udział w targach mają możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług szerokiemu gronu nabywców tak z kraju, jak i z całego świata);
  • poprzez edukację aktualnych oraz potencjalnych wystawców w zakresie: optymalnego wyboru targów,  współpracy w zakresie indywidualnej zabudowy targowej, transportu eksponatów targowych oraz innych usług na rzecz wystawców;
  • poprzez współpracę z Polską Agencją Inwestycji i Handlu PAIH;
  • poprzez współpracę z Polską Organizacją Turystyczną POT.
  • Wszystko
  • Aktualności (14)
  • Wiedza (6)
  • Kalendarz (32)
  • Centrum Wsparcia (10)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.