Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Realizacja 9 branżowych programów promocji

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Operacz | 2017-12-07 14:10:36
9 programów branżowych, branżowe programy promocji, biotechnologia, farmacja, budowa, wykańczanie budowli, części samochodowe, części lotnicze, jachty, łodzie rekreacyjne, kosmetyki, maszyny i urządzenia, meble, moda polska, sprzęt medyczny

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje 9 branżowych programów promocji na rynkach międzynarodowych w latach 2018 - 2019.

Realizacja 9 programów branżowych to:

  • polskie stoiska promocyjno-informacyjne na 99 kluczowych imprezach wystawienniczych na ponad 20 rynkach m.in. w:
    • Chinach, ZEA, Niemczech, Rosji, Izraelu, Meksyku, RPA, Brazylii, Szwecji, Francji, Singapurze, Australii, Norwegii, Kazachstanie, Iranie, USA, Indiach.
    • 2018 r. zaplanowano 61 imprez targowych, w 2019 r. 38.
  • spotkania B2B, briefingi prasowe, opracowania merytoryczne, materiały promocyjne.
  • organizacja misji przyjazdowych dla zagranicznych przedsiębiorców i dziennikarzy.
  • działania medialne i oprawa PR dla realizowanych wydarzeń.

 

Korzyści płynące z programów branżowych:

  • pomoc w ekspansji na odległe rynki,
  • wsparcie dla MŚP,
  • promocja branż, regionów i Polski,
  • narzędzie internacjonalizacji dla polskich przedsiębiorstw,
  • wsparcie merytoryczne,
  • networking.

 

Założenia dla stoisk narodowych tworzonych na międzynarodowych imprezach wystawienniczych:

  • stoiska informacyjno-promocyjne o powierzchni od 15 do 150 m2.
  • punkt informacji o branżach i polskich firmach.
  • kreatywna oprawa audiowizualna.
  • projekt nie przewiduje obecności przedsiębiorców w charakterze wystawców na stosiku narodowym.
  • strefa spotkań B2B.
  • wsparcie dla przedsiębiorców, którzy odwiedzają targi a nie mają na nich własnych stoisk.
  • dystrybucja folderów reklamowych polskich firm.
  • możliwość wyświetlania filmów promocyjnych polskich firm.
  • miejsce dla promocji polskich regionów (program przewiduje specjalnie wyodrębnioną powierzchnię na potrzeby prezentacji polskich regionów).

Uwaga: Na stoiskach narodowych nie preferuje się żadnego producenta.

 

Każda polska firma może skorzystać ze stosiak narodowego poprzez:

  • dostarczyenie swoich materiałów promocyjnych np. katalogów.
  • wyświetlenie swojego filmu promocyjnego na wspólnym telewizorze.
  • zaproszenie swojego kontrahenta na rozmowy B2B.
  • skorzystanie z infrastruktury stoiska, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z organizatorem stoiska.

 

Zapraszamy do odwiedzenia 9 portali branżowych:

 

Na portalach znajdują się:

  • szczegółowe informacje na temat każde programu,
  • opracowania merytoryczne,
  • materiały prasowe,
  • aktualności branżowe,
  • wsparcia działań w mediach społecznościowych,
  • kontakty z przedstawicielami branż.

 


Ważne informacje

  • Zachęcamy do zapoznania się z aktualizacjami branżowych programów promocji.
  • Dodatkowych informacji na temat realizacji dziewięciu branżowych programów promocji realizowanych przez PAIH S.A. udziela:

Robert Zawadzki

tel.: 22 334 99 93

e-mail: robert.zawadzki@paih.gov.pl


 



Czy ta informacja była pomocna?
TAK/NIE 0 0

Pliki do pobrania

PrezentacjaBranżoweProgramyPromocjiPAIH
pdf | 1,32 MB
Pobierz