Branżowe Programy Promocji
Branżowe Programy Promocji: wpis do katalogu targowego 2019
Zapraszamy przedsiębiorców do bezpłatnego wpisu do katalogów targowych dystrybuowanych na stoiskach narodowych na targach zagranicznych w 2019 r.
Dodał : Anna Woińska | 12.09.2018
katalog targowy, wpis do katalogu, 2019, bpp, biotechnologia, farmaceutyka, budowa, wykańczanie budowli, części samochodowe, części lotnicze, jachty, łodzie, kosmetyki, maszyny, urządzenia, meble, moda polska, sprzęt medyczny
Startują branżowe programy promocji
Ruszył projekt "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" poddziałanie 3.3.2 przeznaczony dla przedsiębiorstw z sektora MŚP realizowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.
Dodał : Redakcja MRPiT | 28.03.2018
branżowe programy promocji, bpp, Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, Marka Polskiej Gospodarki, Brand, poddziałanie 3.3.2, MŚP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, paih, stoiska narodowe, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, meble, moda polska, biżuterią, jachty, łodzie rekreacyjne, kosmetyki, sprzęt medyczny, biotechnologia, farmacja, budowa, wykańczanie budowli, maszyny, urządzenia, części samochodowe, części lotnicze, eksport, rynki perspektywiczne, stoiska targowe, 2018, 2019, misje przyjazdowe, spotkania B2B, filmy promocyjne, katalogi, Portale branżowe, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, poir
Realizacja 9 branżowych programów promocji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje 9 branżowych programów promocji na rynkach międzynarodowych w latach 2018 - 2019.
Dodał : Redakcja MRPiT | 28.03.2018
9 programów branżowych, branżowe programy promocji, biotechnologia, farmacja, budowa, wykańczanie budowli, części samochodowe, części lotnicze, jachty, łodzie rekreacyjne, kosmetyki, maszyny i urządzenia, meble, moda polska, sprzęt medyczny
Branżowe Programy Promocji (BPP)
Udział w programach promocji umożliwi przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko oraz koszty przedsiębiorcy dotąd nie wybierali w swoich strategiach rozwoju.
Dodał : Redakcja MRPiT | 28.03.2018
branżowe programy promocji, poddziałanie 3.3.2, Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, Marka Polskiej Gospodarki, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, PO IR, finansowanie, poddziałanie 3.3.3, Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, parp, wsparcie msp