Z rynku lokalnego na globalne – jak rozwijać firmę z PAIH i Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno
30.09.2025
Online
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wraz z Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno zaprasza przedsiębiorców z województwa podkarpackiego do uczestnictwa w webinarium pt. „Z rynku lokalnego na globalne – jak rozwijać firmę z PAIH i Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno”. Wydarzenie odbędzie się 16 października 2025 r.
Webinarium z Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno to praktyczne spotkanie online dla przedsiębiorców, którzy myślą o ekspansji zagranicznej. Podczas webinarium eksperci PAIH przedstawią możliwości wsparcia eksportowego i narzędzia dostępne dla polskich firm, a przedstawiciele Inkubatora omówią ofertę skierowaną do startupów i firm, podnoszącą ich potencjał do wyjścia na rynki międzynarodowe. Uczestnicy poznają też infrastrukturę, zaplecze techniczne i zasady korzystania z zasobów Inkubatora.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego omówimy:
- narzędzia i programy wsparcia oferowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH),
- jak Inkubator Przedsiębiorczości Krosno pomaga firmom w rozwoju i przygotowaniu do ekspansji zagranicznej,
- praktyczne wskazówki i dobre praktyki ekspertów pracujących z lokalnymi przedsiębiorcami,
- jak połączyć wsparcie instytucjonalne z lokalnym zapleczem biznesowym,
- metody skutecznego rozwoju z rynku lokalnego na skalę globalną.
Webinarium skierowane jest w szczególności do małych i średnich przedsiębiorstw, które planują rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne i poszukują skutecznych form wsparcia w tym procesie – zarówno ze strony PAIH, jak i lokalnych instytucji, takich jak Inkubator Przedsiębiorczości Krosno.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Informacje o innych wydarzeniach z udziałem PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Rynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.