Warsztaty dla startupów – budowanie strategii internacjonalizacji
28.01.2025
Warszawa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy ze Startup Academy zapraszają na warsztaty „Od lokalnego startupu do globalnego sukcesu – budowanie strategii internacjonalizacji”, które odbędą się 30 stycznia br. w Warszawie.

Ekspansja na rynki zagraniczne to ogromne wyzwanie, wymagające wiedzy w zakresie analizy rynków, marketingu i adaptacji produktów do specyfiki lokalnych potrzeb. Jeśli planujesz rozwój swojego startupu poza granicami Polski, te warsztaty dostarczą wiedzy, a przede wszystkim praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą w skutecznym zaplanowaniu i wdrożeniu strategii internacjonalizacji.
Warsztaty dedykowane są startupom, które:
- planują ekspansję zagraniczną w ciągu najbliższych 12 miesięcy;
- chcą dostosować swoje produkty/usługi do specyfiki zagranicznych rynków;
- szukają praktycznych narzędzi i wsparcia eksperckiego w zakresie międzynarodowego rozwoju.
Podczas warsztatów poznasz sprawdzone metody:
- analizy rynków zagranicznych oraz wyboru najlepszych lokalizacji dla rozwoju Twojego startupu,
dostosowania produktów i usług do specyfiki międzynarodowych rynków,
budowy strategii marketingowej B2B i B2C,
tworzenia i wdrażania modelu biznesowego dostosowanego do wybranych rynków.
Uczestnicy warsztatów zyskają:
- praktyczną wiedzę i narzędzia do planowania ekspansji na rynki zagraniczne,
- indywidualne konsultacje z zagranicznymi ekspertami, którzy pomogą dostosować strategię do specyfiki rynków międzynarodowych,
- plan działania, który pozwoli Twojemu startupowi rozpocząć ekspansję zagraniczną,
- możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i współtworzenia społeczności startupów globalnych.
Udział w warsztatach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Liczba miejsc jest ograniczona. O zakwalifikowaniu się na warsztaty chętni zostaną poinformowani mailowo.
Projekt realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) 2021 – 2027.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
-
Artykuł
Skuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
WydarzenieBranża budowlana w Kazachstanie – szanse dla polskich eksporterów i inwesto…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Branża budowlana w Kazachstanie – sza…
WydarzenieSeminarium o rynku rumuńskim „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa, Platforma Wsparcia Eksportu Lublin i Urząd Mi…
WydarzenieZamówienia ONZ i Banku Światowego na rzecz Odbudowy Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na szkolenie z zakresu międzynarodowych zamówień publicz…
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
„Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej” – zaczynamy konsultacje publiczne
Rozpoczęły się konsultacje publiczne dokumentu „Kierunki rozwoju ekspansji zagranicznej”
ArtykułNutricia wprowadza żywność specjalnego przeznaczenia medycznego
Produkowana żywność to rezultat wieloletnich prac badawczo-rozwojowych
ArtykułPolskie firmy w obliczu sankcji – strategie zarządzania ryzykiem
31 proc. firm było narażonych na ryzyko niezamierzonego naruszenia sankcji
ArtykułŚwiatowy handel w erze napięć
92 proc. ankietowanych spodziewa się zaostrzenia polityki eksportowej
-
Artykuł
Kultura biznesu kluczem do transakcji na rynku hinduskim.
Planując ekspansję zagraniczną na rynek hinduski należy przygotować się do niej starannie. Nie tylko…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
-
Wydarzenie
Podlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza regionalnych przedsiębiorców do składania wnios…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
WydarzeniePomorskie stoisko podczas WindEUROPE 2025
Pomorscy przedsiębiorcy zaprezentują swoją ofertę na wspólnym stoisku regionalnym
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.