Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
 - jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
 - jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
 - jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
 
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
 - mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
 - Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
 - Łukasz Sosnowski, Adwokat.
 
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
          Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
 - E-mail: paih24@paih.gov.pl
 
- Wszystko
 - Aktualności (29)
 - Kalendarz (45)
 
- 
                                    
  
                      Raport
Raport "Odpowiedzialny e-commerce 2024"
Aż 38 proc. badanych chciałoby, aby e-sklepy aktywnie informowały o zagrożeniach w sieci
    
  
                      ArtykułE-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
 - 
                                    
  
                      Artykuł
Chiński rynek otwarty dla polskich borówek
21 czerwca 2023 r. podczas spotkania ministrów RP i ChRL podpisano „Protokół ustalający warunki fito…
    
  
                      ArtykułCross-border.pl – nowa platforma KIG o e-commerce
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) uruchomiła platformę poświęconą tematyce e-eksportu. Partnerem strate…
 - 
                                    
  
                      Wydarzenie
Stoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
  
                      WydarzenieRzeszów: E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
Dołącz do firm sprzedających za granicą i dowiedz się, jak rozpocząć e-eksport! Weź udział w bezpłat…
 
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.