Rola izb handlowych UE na rynkach krajów trzecich
30.03.2023
online

W związku z działaniami na rzecz utworzenia European Chamber of Commerce w Arabii Saudyjskiej zapraszamy do udziału w webinarium pt. „Rola izb handlowych UE na rynkach krajów trzecich”.
Ma ono na celu zaprezentowanie uczestnikom koncepcji funkcjonowania europejskich izb handlowych na rynkach krajów trzecich, korzyści płynących z przystąpienia do takich izb oraz tego, w jaki sposób ta inicjatywa może wspierać rozwój europejskich przedsiębiorstw w Królestwie. Ma też m.in. umożliwić uczestnikom wniesienie wkładu odnośnie koncepcji działania izby w KAS oraz kontakt z ekspertami European Chamber of Commerce na rynkach krajów trzecich.
Webinarium będzie prowadzone w języku angielskim.
- Wszystko
- Kalendarz (1509)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Central Asia Beauty Expo 2024
Central Asia Beauty Expo to największe wydarzenie branży kosmetycznej w Azji Centralnej.
InstytucjaPolskie Stowarzyszenie Rowerowe
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe jest organizacją polskiej branży i przemysłu rowerowego.
InstytucjaPolska Izba Gospodarcza Maszyn i Urządzeń Rolniczych (PIGMiUR)
Polska Izba Gospodarcza Maszyn i Urządzeń Rolniczych jest apolityczną, niezależną i samofinansującą …
InstytucjaPolska Izba Przemysłu Targowego (PIPT)
Polska Izba Przemysłu Targowego nieustannie promuje targi jako jeden z najważniejszych instrumentów …
-
Wydarzenie
Azerbejdżańsko-Polskie Forum Biznesu
Ministerstwo Rozwoju i Technologii RP oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem G…
WydarzenieCło w imporcie a przewaga konkurencyjna
PwC zaprasza na kolejną edycję webinarium, w trakcie którego zaprezentuje jak w praktyce wykorzystać…
WydarzenieMiędzynarodowe Targi Budownictwa SIB 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na Międzynarodowe Targi Budownictwa SIB, które odbędą si…
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na targach Indagra Food 2022
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach rolno-spożywczych Indagra Food, któ…
WydarzenieWebinarium: E-commerce w Niemczech
Niemiecki rynek e-commerce rośnie – w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział pols…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.