Oszczędności celne w międzynarodowym obrocie towarowym
03.02.2025
online
Ernst & Young Polska zaprasza na webcast pt. „Międzynarodowy obrót towarowy – gdzie szukać oszczędności celnych”, który odbędzie się 11 lutego 2025r., godz. 11:00.

Celem spotkania jest omówienie przykładów dotyczących możliwości wygenerowania oszczędności celnych w międzynarodowym obrocie towarowym. Zaproszenie skierowane jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy prowadzą transakcje z kontrahentami spoza Unii Europejskiej.
Podczas webcastu eksperci EY zwrócą również uwagę na ryzyko związane ze wzrostem ceł w relacji UE-USA oraz omówią możliwe środki ochrony przed zwiększeniem zobowiązań celnych.
Tematyka webcastu:
- Przykłady możliwości wygenerowania oszczędności celnych w międzynarodowym obrocie towarowym.
- Znaczenie poszukiwania oszczędności w obecnej rzeczywistości gospodarczej.
- Identyfikacja oszczędności na gruncie celnym.
- Znaczenie uczestnictwa dla firm prowadzących transakcje z kontrahentami spoza Unii Europejskiej.
- Analiza ryzyka związanego ze wzrostem ceł w relacji UE-USA.
- Środki ochrony przed wzrostem zobowiązań celnych.
Udział w webcaście pozwoli zdobyć cenne informacje na temat kosztów celnych, co może znacząco wpłynąć na rentowność i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Eksperci EY podzielą się praktycznymi przykładami i strategiami, które pomogą zidentyfikować i wykorzystać możliwości oszczędności celnych oraz lepiej zarządzać ryzykiem w międzynarodowym obrocie towarowym.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (956)
- Kalendarz (1787)
-
Artykuł
Market Access Day – jak Polska i UE wspierają eksporterów
MRiT i KE zapraszają do dialogu o możliwościach i barierach w handlu z rynkami pozaunijnymi
WydarzenieKonferencja Market Access Day
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza przedsiębiorców do uczestnictwa w konferencji Market Acc…
ArtykułPolskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
ArtykułPsychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
ArtykułKultura biznesu w Szwecji
Kultura biznesowa Szwecji opiera się na powściągliwości emocjonalnej i przejrzystości przekazu
-
ArtykułElektryfikacja tureckich kolei przy wsparciu KUKE
Turcja dąży do zwiększenia długości systemu kolei dużych prędkości
ArtykułESG w polskich bankach
83 proc. banków w Polsce planuje poszerzyć ofertę zrównoważonego finansowania
ArtykułRaport z badania przedsiębiorczości 2023
W raporcie opublikowano wyniki eksperckiej oceny warunków do zakładania firm
ArtykułJaponia przyciąga uwagę polskich firm
Ponad 300 przedsiębiorców wzięło udział w seminarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii”.
-
Wydarzenie
Łódzkie na targach branży kosmetycznej COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2025
COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA to najbardziej wpływowe globalne wydarzenie poświęcone wszystkim aspekto…
WydarzenieDolnośląskie na BeautyAsia Singapore 2025
Zaproszenie skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z Dolnego Śląska
WydarzenieBiznes jest kobietą – inspiracja, wiedza, działanie
Webinarium dla kobiet, które pragną się rozwijać i skuteczniej działać w świecie dynamicznych zmian
WydarzenieZamówienia ONZ na rzecz Ukrainy
W ramach szkolenia pokazane będzie m.in. jak szukać informacji o aktualnych zamówieniach międzynarod…
WydarzenieOkreślenie i przygotowanie oferty inwestycyjnej gminy na Warmii i Mazurach
Szkolenie będzie wzmocnieniem umiejętności budowania pozytywnego wizerunku gminy w regionie jako atr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
