Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej?
15.12.2022
online

Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku we współpracy z JB Solutions sp. z o.o. serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online „Nowe i istniejące ulgi i rozwiązania podatkowe – jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej?”. W trakcie spotkania dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą Cię do osiągania najlepszych wyników sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, którzy chcą rozwinąć sprzedaż na rynkach zagranicznych oraz dowiedzieć się, w jaki sposób optymalizować obciążenia publiczno-prawne, aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej clickmeeting. Zaproszenia wysyłane są do zarejestrowanych uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.
W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy z sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie pomorskim.
Zakres tematyczny seminarium:
I. Istniejące rozwiązania, warte uwagi w 2023 r., m. in.:
- Spółka z ryczałtem od przychodów, czyli CIT Estoński.
- Ulga na działalność badawczo – rozwojową.
- Podatkowe aspekty znaku towarowego.
- Fundacje rodzinne.
- Czy warto przekształcać działalność w spółkę?
- Optymalne opodatkowanie działalności – wady i zalety ryczałtu.
II. Przegląd wybranych zmian podatkowych i prawnych w 2023 r. wpływających na konkurencyjność firm.
Szczegółowe informacje:
Donata Strycharczyk
e-mail: promocja@swp.gda.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Opcje finansowania – co powinieneś wiedzieć
Kiedy nasz rozwój jest dynamiczny i nie wystarczają nam już środki własne ani grupa trzech „F”, por…
ArtykułSprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.