Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej?
15.12.2022
online

Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku we współpracy z JB Solutions sp. z o.o. serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online „Nowe i istniejące ulgi i rozwiązania podatkowe – jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej?”. W trakcie spotkania dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą Cię do osiągania najlepszych wyników sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, którzy chcą rozwinąć sprzedaż na rynkach zagranicznych oraz dowiedzieć się, w jaki sposób optymalizować obciążenia publiczno-prawne, aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej clickmeeting. Zaproszenia wysyłane są do zarejestrowanych uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.
W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy z sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie pomorskim.
Zakres tematyczny seminarium:
I. Istniejące rozwiązania, warte uwagi w 2023 r., m. in.:
- Spółka z ryczałtem od przychodów, czyli CIT Estoński.
- Ulga na działalność badawczo – rozwojową.
- Podatkowe aspekty znaku towarowego.
- Fundacje rodzinne.
- Czy warto przekształcać działalność w spółkę?
- Optymalne opodatkowanie działalności – wady i zalety ryczałtu.
II. Przegląd wybranych zmian podatkowych i prawnych w 2023 r. wpływających na konkurencyjność firm.
Szczegółowe informacje:
Donata Strycharczyk
e-mail: promocja@swp.gda.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.