Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Wydarzenie
E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm, Kielce
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa świętokrzyskiego
ArtykułE-commerce wchodzi w sezon jesiennych zakupów z solidnym wynikiem
We wrześniu 2025 roku obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 110,663 mld PLN
ArtykułKanada – rosnący partner gospodarczy Polski i Unii Europejskiej
Perspektywy dla unijnych, w tym polskich eksporterów
ArtykułKanada – perspektywiczny rynek dla polskich eksporterów, część 1/3
Polonia w Kanadzie to naturalne zaplecze promocyjne dla polskich eksporterów
WydarzenieStoisko PAIH na Factory Kongres 2025
PAIH zaprasza do udziału w Polskim Stoisku Narodowym na Factory Kongres
-
Artykuł
Polska na Japan Build Osaka 2025
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
ArtykułWymiana know-how i ułatwienia w handlu
Polsko-marokańska wymiana handlowa wynosi 2,1 mld euro rocznie
ArtykułFENELEC, czyli marokańska energia w Polsce
Celem wizyty było nawiązanie kontaktów z dostawcami sprzętu elektrycznego i oświetleniowego
ArtykułSztuczna inteligencja w handlu transgranicznym
Zastosowanie AI może zwiększyć światowy handel towarami o 10 proc., a usługami o 6,5 proc.
ArtykułPolskie mięso drobiowe powraca na rynek chiński
Polska zyskuje stabilniejsze i bardziej przewidywalne warunki handlu
-
Artykuł
Bałkany Zachodnie – mały region, duży potencjał dla polskich eksporterów
Warto zbudować tam pozycję zanim zrobią to inni
ArtykułKaraiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
ArtykułKultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
ArtykułAmerykańskie cła a europejskie łańcuchy dostaw – co oznaczają dla Polski
Rosnące koszty transportu i logistyczne komplikacje
ArtykułPolska na progu rewolucji półprzewodnikowej
Wg Raportu „Półprzewodniki 2025”, oprac. przez zespół portalu Tek.info.pl pod patronatem PAIH
-
Wydarzenie
Eksport na rynek północnoamerykański
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w webinarium pt. „Eksport na rynek północnoamerykański”
WydarzenieStoisko PAIH na targach AgroExpo Uzbekistan 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach AgroExpo Uzbekistan w ramach Polskiego Stoiska Narodowego
WydarzenieOdbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pn. „Odbudowa Ukrainy – Szanse dla przedsiębiorców z województ…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Biograd Boat Show 2025
PAIH zaprasza producentów jachtów i łodzi oraz wyposażenia marin do udziału w targach Biograd Boat S…
WydarzenieStoisko narodowe na konferencji Web Summit 2025
Ministerstwo Cyfryzacji wraz z PAIH zapraszają do współtworzenia stoiska podczas Web Summit.
-
Instytucja
Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego
Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (PARR S.A.) to instytucja wspierająca rozwój społeczno-g…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego MARR
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. z siedzibą w Mielcu koncentruje się na inicjowaniu, organizow…
InstytucjaTarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (TARR S.A.) wspiera eksporterów poprzez kompleksowe u…
InstytucjaRzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (RARR S.A.) od ponad 30 lat wspiera wszechstronny rozwó…
InstytucjaOpolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG) to jednostka Samorządu Województwa Opolskiego. Jej główne…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.