Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (967)
- Kalendarz (1790)
-
Wydarzenie
Zjednoczone Emiraty Arabskie – biznesowa brama na rynki Bliskiego Wschodu
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza na seminarium „ZEA – biznesowa brama na rynki Bli…
ArtykułSukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
WydarzenieStoisko PAIH na Viva Technology 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Viva Technology 2025, które odbędą się w dniach 11-14 czerwca br….
WydarzenieSpotkanie dla przedsiębiorców w Pruszczu Gdańskim
Zaproszenie na spotkanie dla przedsiębiorców z branży elektronicznej, stalowej i opakowań, które odb…
-
Artykuł
Bilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
ArtykułRecesja w Niemczech a polski eksport
Recesja w Niemczech znacząco nie wpłynęła na polski eksport do tego kraju
ArtykułPrzedsiębiorco, rozwijaj swoją firmę
Typowa wielkość inwestycji Funduszu w jeden projekt to od 3 do 20 mln euro
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – styczeń 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolska trzecim eksporterem drobiu na świecie
W roku 2022 Polska wyeksportowała 1,6 mln ton tego mięsa i podrobów drobiowych
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach NAIAS w Detroit
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach NAIAS w Detroit w dn. 10-20.01.2025…
WydarzeniePodlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza regionalnych przedsiębiorców do składania wnios…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.