Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1797)
-
Wydarzenie
Seminarium biznesowe Team Poland for the Moldova Growth Plan
Wydarzenie jest elementem składowym Misji Gospodarczej do Kiszyniowa w dniach 25-26 czerwca 2025.
ArtykułPolska na Intersolar 2025 – podsumowanie
W tym roku na Intersolar swoja ofertę prezentowało 2 737 wystawców
WydarzenieForum Przedsiębiorców w Krakowie
PAIH zaprasza do udziału w Forum Przedsiębiorców w Krakowie.
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Bydgoszczy – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
PAIH zaprasza na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagranicznych”.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Smart Energy Week 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Smart Energy Week 2025, w Tokio, w Japonii.
-
Artykuł
Rośnie wymiana handlowa między Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi
Rok 2023 rekordowy dla polskiego eksportu
ArtykułPAIH zwiększa obecność w Wielkopolsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu z kolejnym Regionalnym Biurem Handlowym
ArtykułZrównoważony rozwój – Agenda 2030
Polska jest na 9. miejscu spośród 166 państw ujętych w rankingu
ArtykułJak skutecznie zabezpieczyć własność intelektualną?
Najnowsze wydanie Kwartalnika Urzędu Patentowego RP przynosi szereg cennych wskazówek i analiz
-
Artykuł
Sztuka negocjacji: kultury ekspresyjne i powściągliwe
Negocjacje między kulturami emocjonalnymi a powściągliwymi bywają trudne. Wynika to z niezrozumienia…
ArtykułRynek alkoholi w Ameryce Łacińskiej
Kraje Ameryki Łacińskiej są znane z produkcji różnego typu alkoholi. W Polsce (i nie tylko) powszech…
ArtykułKultura biznesu w Korei Południowej
Jedną z istotniejszych kwestii, która wpływa na możliwość osiągnięcia sukcesu biznesowego w Korei Po…
ArtykułSenegal – co eksportować i w co inwestować?
Senegal jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski w Afryce Zachodniej. Dominującą po…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
-
Wydarzenie
Seminarium o rynku rumuńskim „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa, Platforma Wsparcia Eksportu Lublin i Urząd Mi…
WydarzenieZamówienia ONZ i Banku Światowego na rzecz Odbudowy Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na szkolenie z zakresu międzynarodowych zamówień publicz…
WydarzenieForum Gospodarcze Państw Trójkąta Lubelskiego Polska-Litwa-Ukraina
14 marca 2025 r. w Ministerstwie Rozwoju i Technologii odbędzie się Forum Gospodarcze Państw Trójkąt…
WydarzenieBeauty Expo 2025 w Kownie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa do udziału w targach Beauty Exp…
WydarzenieNational Construction Summit 2025
Zaproszenie PAIH skierowane jest szczególnie do przedsiębiorców z sektora budowlanego, działających …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.