Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (988)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1805)
-
Wydarzenie
Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025
PAIH zaprasza do udziału w konferencji i wystawie Private Label Convenience Food Innovation Show.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Belgrade Furniture Fair 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w targach Belgrade Furniture Fair.
Wydarzenie6 edycja warsztatów AI od podstaw
PFR we współpracy z WeAreFuture Academy zapraszają na 6. edycję praktycznych warsztatów online „AI o…
ArtykułNowe możliwości inwestycyjne w sektorze OZE w Argentynie
Projekty są atrakcyjną propozycją dla inwestorów zainteresowanych zieloną transformacją
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – lipiec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Rynek wołowiny w Singapurze
Głównymi dostawcami wołowiny są Australia, Brazylia oraz Stany Zjednoczone
ArtykułPolska na Eurosatory 2024 w Paryżu – podsumowanie
Stoisko narodowe zorganizowane przez PAIH wspierało promocję oferty ok. 20 polskich przedsiębiorstw
ArtykułSzansa na zagraniczną ekspansję. PARP ogłasza nabór dla MŚP na EXPO 2025
Szansa na wsparcie eksportu do krajów Azji Południowo-wschodniej
ArtykułEksport polskiego drewna
W latach 2019-2023 wyeksportowano z Polski ponad 14,3 mln ton nieprzetworzonego drewna
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-maj 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 18,1 mld PLN
-
Artykuł
Narodowe style negocjacyjne
Osoby, które wchodzą w relacje biznesowe z obcokrajowcami, powinny znać specyfikę narodowego stylu n…
ArtykułBiznes w ZEA
Zjednoczone Emiraty Arabskie to druga co do wielkości gospodarka w świecie arabskim, tuż po Arabii S…
ArtykułBiznes w Maroku
Maroko to piąta co do wielkości gospodarka w Afryce. Kraj ten stanowi naturalny pomost pomiędzy Euro…
ArtykułNorwegia: charakterystyka rynku
Norwegia to wysoko rozwinięty kraj ze stabilną i otwartą gospodarką opartą na sektorach eksportowych…
ArtykułSektor spożywczy i HORECA w Austrii
Eksport produktów spożywczych, napojów oraz produktów tytoniowych do Austrii stale rośnie. Wyjątkiem…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na KazBuild & Aquatherm Almaty 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach KazBuild & Aquatherm Almaty 2025 w ramach polskiego…
WydarzeniePolsko-Kenijskie Forum Biznesu 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców, instytucje oraz ekspertów do udziału w Polsko-Kenijskim Forum Biznesu…
WydarzenieArtykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieStoisko PAIH na EMAF 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z sektora przemysłowego do udziału w targach EMAF 2025 w Portugalii
WydarzenieWymogi dla MŚP w zakresie zrównoważonego rozwoju
W programie webinarium m.in. źródła finansowania inwestycji przyjaznych środowisku
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.