Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (947)
- Wiedza (495)
- Kalendarz (1780)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Chorwacji
Chorwacja łączy w sobie elementy środkowoeuropejskiego pragmatyzmu z południowym temperamentem
ArtykułZrównoważony rozwój UE – raport SDG 2025
Czy Unia Europejska skutecznie realizuje cele zrównoważonego rozwoju?
ArtykułE-commerce w kwietniu na fali wzrostu
W kwietniu 2025 r. obroty w handlu detalicznym były o 7,4 proc. wyższe niż w kwietniu 2024 r.
ArtykułPsychologia handlu – jak wytrwać, gdy efekty nie przychodzą od razu
57 proc. przedstawicieli handlowych uważa, że cisza ze strony klientów jest głównym demotywatorem
-
Artykuł
Wzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
ArtykułJak transformacja energetyczna kształtuje popyt na lit?
Do 2050 r. zapotrzebowanie na lit może wzrosnąć nawet 10-krotnie.
ArtykułAmerykański Boeing kontynuuje inwestycje w Polsce
Amerykańska firma wpisuje się w strategię zaawansowanych technologicznie BIZ w PL
-
Artykuł
Działalność gospodarcza w Finlandii
Rozpoczęcie działalności gospodarczej w Finlandii nie jest skomplikowane. Osoby legitymujące się oby…
ArtykułSektor e-commerce w Czechach
Czechy to europejski lider branży e-commerce. Obroty tego sektora z roku na rok rosną, a branża wcią…
ArtykułBariery we współpracy gospodarczej z państwami Ameryki Łacińskiej
Obecnie we współpracy handlowej Polski z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi coraz mniejszą …
ArtykułSektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym …
ArtykułBudownictwo w Ameryce Łacińskiej
Branża budowlana była jednym z głównych motorów światowej gospodarki, w tym także Ameryki Łacińskiej…
-
Wydarzenie
Podlaskie indywidualne wyjazdy targowe
Termin składania wniosków przez podlaskich przedsiębiorców – 17 marca br. do godz. 16:00
WydarzenieWspółpraca z francuskim agentem handlowym – aspekty praktyczne i praw…
Webinarium dedykowane jest firmom, które rozważają eksport do Francji
WydarzenieWywóz towarów poza granice Unii Europejskiej
Seminarium skierowane jest do MŚP z woj. podlaskiego, które chcą rozwijać swoją działalność na nowyc…
WydarzenieJapanese Food and Beverage Days
Wirtualne spotkania b2b dla importerów z sektora spożywczego
WydarzenieKonferencja biznesowa w Luboniu
Wśród tematów m.in. fundusze europejskie dla rozwoju lubońskich MŚP
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.